Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017

Γιορτές στο μπλογκοχωριό μας

Αν ήμασταν fashion bloggers (σικ), τώρα θα καταπιανόμασταν με τις στιλιστικές προτάσεις για το βράδυ του ρεβεγιόν, τις τάσεις για ένα εκθαμβωτικό μακιγιάζ και ιδέες για τους πιο παραδεισένιους προορισμούς των Χριστουγέννων. Δεν ξέρω βέβαια αν όλα αυτά συνάδουν με την ιερότητα και το μήνυμα της γέννησης του Θεανθρώπου, ή απλά καλύπτουν την καταναλωτική μας μανία που αυτές τις μέρες κορυφώνεται επικίνδυνα. Στο στενό μας κύκλο των αδαών πλην φιλότιμων μπλόγκερς, οι έγνοιες μας περιορίζονται σε πιο γήινα θέματα· να φτιάξουμε κανένα μελομακάρονο και να στολίσουμε με λαμπιόνια τις μέρες μας. Έχουμε βέβαια και το «βαρύ πυροβολικό» των φίλων που δημιουργούν αντικείμενα, φιλοτεχνούν, ανακυκλώνουν, διακοσμούν, δωρίζουν και συμμετέχουν σε παζάρια αλληλεγγύης. Αν υπήρχε κατηγορία τέτοιων δημιουργών στο «Ελλάδα έχεις ταλέντο», οι φίλοι μας θα σκίζανε! Ίσως και να πέρναγαν ένα μεγαλειώδες μήνυμα αλληλεγγύης και ανθρωπιάς. Επειδή όμως η συλλογικότητα δεν είναι το ζητούμενο των ημερών, αλλά μόνο το πώς «θα ξεχωρίσεις ΕΣΥ αυτές τις γιορτές», το κρατάμε αποκλειστικά μεταξύ μας. Οι γιορτές μόνο πασαρέλα δεν είναι και μακριά από μας αυτές οι πρακτικές…

Λοιπόν, μαζί με τις εγκάρδιες ευχές μου για τον γιορτινό Δεκέμβριο, σας στέλνω κι ένα μικρό λεύκωμα με τις προσωπικές μας στιγμές που σημάδεψαν τη χρονιά που φεύγει. Φωτίζουμε τη διάθεσή μας, γκαζώνουμε τη φαντασία μας και χαμογελάμε ελεύθερα. Γιατί στην τελική, μετά απ’ όσα περάσαμε τα τελευταία χρόνια, δικαιούμαστε ένα γενναίο μέρισμα στο χαμόγελο!...


Κι επειδή δεν γίνεται Δεκέμβριος χωρίς Συμπόσιο Ποίησης, η Αριστέα είναι το υπέρλαμπρο αστέρι στην κορυφή του δέντρου μας.
[Αν διαφωνεί κάποιος, θα του στείλει “Ενημερωτικό Σημείωμα”]
Αποκλειστικό: Πώς προέκυψε η θεματική λέξη στο -επετειακό- 19ο συμπόσιο ποίησης της Αριστέας  (Προσοχή, σκληρές εικόνες)

Αναβρασμός στον κύκλο των συμποσιούχων. Κάτι πλάνα για γιορτινές εξορμήσεις, ματαιώνονται άρδην…

Και κάποιες ισχνές αντιδράσεις, κάμφθηκαν εν τη γενέσει τους…

Εναλλακτικές προτάσεις δεκτές;

 Εν τω μεταξύ -ενδέχεται να- έχουμε νέες γιορτινές αφίξεις…

 Απ’ την αίθουσα σύνταξης, μας ενημερώνει ο ανταποκριτής μας  Μπρίκης Μεμαρίας. 
«Σ’ ακούμε Μπρίκη…»


Και πολυσυλλεκτικές συμμετοχές διαθέτουμε!...

Το χωριό του Άι-Βασίλη; Μύθος! Στο εγχώριο εργοστάσιο Σ.Ε.Α. & ΣΙΑ (Σμαραγδένιο Εργαστήρι Αγάπης, η ΣΙΑ είναι ο Γιώργης) έχουν πάρει φωτιά οι φούρνοι, οι ραπτομηχανές, τα πληκτρολόγια, τα πινέλα, οι βελόνες, τα ταψιά και τα πριόνια. Πακέτα πάνε κι έρχονται. Ταυτόχρονα, ίσως να γραφεί και μια συμμετοχή για το συμπόσιο (η Θεά Κάλι σε νέα έκδοση)…
Αυτά προς το παρόν. Δεκτές προτάσεις, παράπονα και… ενημερωτικά σημειώματα.
Να είμαστε όλοι καλά, καλές γιορτινές μέρες να περάσουμε και δεν ξεχνάμε να στηρίζουμε παζάρια και τοπικές αγορές για τα δώρα μας. 
* * * * *
[Διόρθωση: Ο ανταποκριτής μας Μπρίκης Μεμαρίας, μόλις μας ειδοποίησε ότι έγινε ένα λάθος στο όνομα του φίλου του. "Μαξ" και όχι Ρεξ όπως λανθασμένα αναφέρθηκε στο αρχικό του ρεπορτάζ. Ε ρε έχει να πέσει "ενημερωτικό" τώρα...]

85 σχόλια:

  1. Μαρία μου, το πόσο γέλιο έριξα δεν λέγεται! Να είσαι καλά. Μα πώς χώρεσες όλη τη μπλογκογειτονιά σε μια ανάρτηση? Τι να πω? Άφωνη! Λοιπόν: η Αριστέα είναι ούτως ή άλλως θεά! Το δηλώνει και το επόμενο συμπόσιο άλλωστε! Περιμένω με αγωνία να δω το Secret Santa σου! Η Αρτίστα μας, η Μαρία μας και ο Γιάννης θα πάθουν πλάκα! Εγώ πάντως την έπαθα με την τελευταία εικόνα σου. Σαν να βλέπω τον εαυτό μου με το σύζυγο να μου λέει: Μα καλά κι άλλα πακέτα ετοιμάζεις? Πότε θα ξεμπερδέψεις? Ούτε 1, ούτε 2, μέχρι στιγμής 10 πακέτα έχω ετοιμάσει η γυναίκα! Και έχουν και άλλα σειρά! Αχ, όμορφη ταλαιπώρια. Καλό μήνα, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Μία, σας είχα όλες στο μυαλό μου όταν έφτιαξα το καδράκι της Ρούλας μας. Και σας συγχαίρω με όλη μου την ψυχή γι αυτά που κάνετε. Που δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητα, γιατί απαιτούν χρόνο, έξοδα και κόπο.
      Το secret santa μου δεν έσκασε μύτη ακόμα...
      Σ' ευχαριστώ πολύ, καλό και ευλογημένο μήνα να έχεις!

      Διαγραφή
  2. Καλά...αυτά τα πιτόγυρα στο Κατάκολο με πέθαναν!!! Φαντάστηκα την Αριστέα χαχαχαχχα
    Πρωινό κέφι και διάθεση όμορφη με τις ατάκες που χάρισες στης μπλοκογειτονιάς μας τα δρώμενα!!!!!!
    Να σαι καλά και τελικά η γειτονιά μας μοναδική!!!
    Καλή εβδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ρε Άννα, έχουμε την πιο ωραία γειτονιά τελικά!
      Χαίρομαι αν κατάφερα να φτιάξω για λίγο το κέφι μας.
      Σ' ευχαριστώ πολύ και καλή εβδομάδα Αννούλα μου!

      Διαγραφή
  3. ΚΛΑΙΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!
    Πάω να κάνω καφέ και ξανάρχομαι να κλάψω...από τα γέλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ως και τον καφέ που τον έπινε μέτριο το μπουκλί τώρα ούτε ζάχαρη, άντε στο τσακίρ κέφι λίγη στέβια, πόσο μάλλον για πιτόγυρο στο Κατάκολο!

      Διαγραφή
    2. Τη φαντάζομαι τη μέρα που θα κάνει την υπέρβαση και θα βάλει λίγη στέβια.
      "Θα το κάψουμε απόψε κυρ-Στέφανε! Βάλε βρώμη, βάλε τσία, βάλε και λίγη στέβια, απ' την καλή ε;"
      Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!

      Διαγραφή
    3. :D :D :D εχω πεθανει μεχρι εδώ παω παρακατω να κλαψω απο τα γελια.....

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Μαρία μου και καλή εβδομάδα
    Όταν σε λέω εγώ εμπνευσμένη κάτι ξέρω
    Έκλαψα απ' τα γέλια!!!!!!

    φιλάκια που σ' αγαπούν ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, να κλάψουμε μια φορά κι απ' τα γέλια Ελένη μου...
      Φιλάκια άπειρα που σε λατρεύουν ♥

      Διαγραφή
  5. χαχαχαχα
    τέλειες όλες,
    γέλασα πάρα πολύ με την πρώτη, την έκανα εικόνα μπροστά μου,
    ειδικά την λιποθυμία της Αριστέας.

    όμορφο ξεκίνημα μου πρόσφερες σήμερα στα μπλοκς
    ευχαριστω

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα γλυκιά μου.
    Και φυσικά Καλές Γιορτές να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Κική μου!
      Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ για το σχόλιο σου!

      Διαγραφή
  6. αχαχαχαχαχαχαχα!
    Και πάλι κλαίω! Όσες φορές και να διάβασα την ανάρτηση, τα μάτια θολώνουν! Από τα γέλια!!!

    Να'σαι καλά Μαρία μου! Έλιωσα με Φεβρωνία... το κάδρο της Αρτίστας όλα τα λεφτά , με Σμαραγδένια και τα ...πωμ-πωμ αχαχαχαχαχα και ο Γιάννης και η Γλαύκη μέσα και ο Μπρίκης! αχαχαχαχαχα! (Θα κάμω ενημερωτικό...Μαξ ήθελες να γράψεις ε; Όχι Ρεξ! Θα θυμώσει ο Μαξ και θα κάμει αυτός το σημείωμα!!! )

    Όλα υπέροχα! Να 'σαι καλά να το ξανακάνεις! Έχουμε ανάγκη από το γέλιο και τη χαρά! Φθάσαμε σε σημείο να νιώθουμε ενοχές αν γελάσουμε, αν ανάψουμε τα λαμπιόνια μας, κι αν θα στολίσουμε λιγάκι παραπάνω ( καλά πολύ παραπάνω εγώ! ☺)
    Σε φιλώ γλυκά !

    Και το νου σου ε; Θέλω θεϊκή έμπνευση και στο Συμπόσιο! ☺
    Έχω λάβει ήδη 6 σούπερ συμμετοχές! Θα δούμε θάματα σε τούτο το Συμπόσιο!


    υγ: Καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. (Να φανταστώ ότι το πας "καλά Ρε Γιούλη" στην πρώτη φωτό το λέει η Νάσια! ☺)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ενημερωτικό σημείωμα: Η Μαρία δεν με ξέρει τόσο καλά ,αλλά τα πιτόγυρα ειναι πάντα δική μου πρόσκληση και μια απορία έχω: τρωει η Γιούλη πιτόγυρααααα;;;;;; Αν ναι ,πού τα βάζει;;;; Την εχετε δει ποτέ να τρωει;;;Αριστεα κανονισε συνάντηση για πιτογυρα να αφρατεψω λίγο τη Γιουλη γιατι θα μας την πάρει ο αέρας!
      Αριστεα όπως κατάλαβες χαιρονται πάρα πολύ όλοι οταν ακουν το όνομά σου χαχαχαχαχα
      Καλές γιορτές να εχεις Μαρία με υγεία ,γέλιο και πολλή love!

      Διαγραφή
    2. Τρώω,τρώω,
      αλλά τρέχω,τρέχω και μου φεύγουν καλέ!😅

      Διαγραφή
    3. Αριστέα είσαι το πρόσωπο της ημέρας όπως κατάλαβες. Άσε με να πάρω μια ανάσα και θα γράψω και για το συμπόσιο. ΘΕΟΥ θέλοντος...

      Νάσια μου όντως είσαι το 3ο πρόσωπο στη φωτογραφία. Δεν την είχα σκεφτεί βέβαια αυτή τη λεπτομέρεια που πολύ σωστά αναφέρεις. Θα ανασκευάσω στην επόμενη φωτογράφιση. Καλές γιορτές να περάσεις, να χαίρεσαι τους άντρες σου!

      Γιούλη μου, τρέξε λίγο παρακάτω. Θα ιδωθούμε στο σχόλιο σου, ναι;

      Διαγραφή
    4. Αριστακι μου αρχισε το συμπόσιο; πω..πω...θα με μαλωσεις αν ερθω αργοτερα; θα μεινω να γελασω λίγο...ναι; χα..χα..

      Διαγραφή
  8. Καλή μου Μαρία, εκτός όλων των άλλων χαρισμάτων διαθέτεις και μάλιστα άριστα και φαντασία και δημιουργικότητα και... άφθαστο χιούμορ!
    Εξαιρετική παρουσίαση! Καλή δουλειά! Μπράβο!
    Καλή εβδομάδα είπα; Όχι;
    Καλή εβδομάδα λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω σ' ευχαριστώ πολύ Στράτο!
      Με τιμά πολύ το σχόλιο και η παρουσία σου. Ομορφαίνεις τη γειτονιά μας :-)

      Διαγραφή
  9. Μαρία καλημέρα. Καλό μήνα εύχομαι και καλές γιορτές...!!
    Ώστε από το «Θεός φυλάξει» προέκυψε η θεματική λέξη.. Τώρα εξηγούνται όλα , και ο Θεός να βάλει το χέρι του..!!
    Ξεχωρίζω τη φωτογραφία με την Μαριλένα , πανέμορφη (δηλώνω ότι θα ψηφίσω το χαϊκού της).!

    Στις εναλλακτικές προτάσεις να σας ενημερώσω να μαζέψετε σπίρτα, κεριά, σπαρματσέτα, γκάζι (μπουκάλα) και ότι άλλο εναλλακτικό γιατί σε λίγα χρόνια ΔΕΗ δεν θα υπάρχει.. Τα δύο εργοστάσια φιλέτα στη Μεγαλόπολη τα πουλάνε , το πουλόβερ αρχίζει να ξηλώνεται.. Το ξεπούλημα του Εθνικού μας πλούτου θα βάλει σε νέες περιπέτειες τα λαϊκά νοικοκυριά , θυσία στην προσέλκυση «επενδυτών».. Το Κοινωνικό αγαθό της ενέργειας σε προσιτή τιμή σε λίγο θα εκλείπει δια παντός..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μας «ενημερώνουν» με συζητήσεις τύπου «αρβύλα» για να μειωθούν οι αντιδράσεις των εργαζόμενων και των τοπικών Κοινωνιών ότι καλύτερα θα είναι οι μονάδες και οι εργαζόμενοι να περάσουν στα χέρια τριών Κινέζικων ενεργειακών κολοσσών που ενδιαφέρονται να μπουν στην Ευρώπη (SMEC, STATE GRID και Senshya) γιατί η ΔΕΗ μετά την συρρίκνωση θα καταρρεύσει και όσοι μείνουν εργαζόμενοι στη ΔΕΗ θα ταλαιπωρηθούν και εργασιακά και μισθολογικά..!! Και να ευχόμαστε να εγκρίνουν οι Ευρωπαίοι εταίροι μας τους Κινέζους..!!
    Πιο χάλια δεν γίνεται..
    # Μαρία ζήτησες και ..ενημερωτικά σημειώματα , δεν φταίω εγώ αν «βάρυνα την ατμόσφαιρα»...

    # Μαρία αν κανονίσεις πιτόγυρα στην Αθήνα δεν θα πούμε όχι σε ακτίνα 2 ωρών αρκεί να έχει και πεντοζάλι και τσάμικο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tάσο μου με τέτοιο "ενημερωτικό", πού όρεξη για πιτόγυρα τώρα;
      Ώστε έτσι λοιπόν. Άντε μας βλέπω να ψήνουμε πατάτες στο μαγκάλι όπως το πάμε.
      Τους χαιρετισμούς μου και σ' ευχαριστούμε πολύ που μας κρατάς ενήμερους!

      Διαγραφή
  11. Τα ρεστα μου κυρια μου.εισαι ολα τα λεφτα.Παρεπιπτοντως εγω που μια ωρα δρομο να παω πρωτη στις αριστεας.ουτε νηστευω ουτε διαιτα ουτε διατροφη κανω.πολλα φιλια σε ολες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα βλέπω!
      Λίτσα μου σ' ευχαριστώ πολύ!
      Τυχερή που είσαι τόσο κοντά στην Αριστέα πάντως...

      Διαγραφή
  12. Εντάξει, δεν φαντάζεσαι πόσο γέλασα! Δεν υπάρχεις Μαρία, μία και μία οι εικόνες και οι διάλογοι φοβεροί. Δεν το υιοθετείς για κάθε ξεκίνημα εβδομάδας; Τι πιο ωραίο, από το να αρχίζει η εβδομάδα με χαμόγελο.
    Πραγματικά θαυμάζω τους φίλους bloggers που πιάνουν τα χέρια τους και δημιουργούν πράγματα ωραία που συχνά πυκνά μας δείχνουν, τους θαυμάζω ακόμα πιο πολύ τις γιορτινές ημέρες που τα διαθέτουν για καλό σκοπό. Είναι η ελπίδα, ότι η ανθρωπιά δεν έχει σβήσει.
    Λάτρεψα την ανάρτηση σου Μαρία, δεν ξέρω αν το κατέστησα σαφές! 😛
    Καλή βδομάδα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα προσπαθήσω Μαρίνα μου, θέλει αρκετό ψάξιμο και χρόνο.
      Σ' ευχαριστώ πολύ που μοιραζόμαστε αυτές τις στιγμές!
      Καλή εβδομάδα να έχεις ♥

      Διαγραφή
  13. Πήγα να πνιγώ από τα γέλια!
    Α βρε Μαρία μου!
    Καλές γιορτές να έχουμε!
    Πλάκα-πλάκα δεν πετάγεσαι στον Πύργο;..😉
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα κεράσεις κανένα πιτόγυρο, έρχομαι.
      Μη μου βάζεις ιδέες...
      Φιλάκια πολλά λιγόφαγο Γιουλάκι και βάλε κάνα κιλό πάνω σου βρε πουλάκι μου :-)

      Διαγραφή
  14. Για τις γιορτές μάς έκανες το καλύτερο δώρο, Μαρία μου: το γέλιο. Δάκρυσα απ' τα γέλια, λέμε. Ξεχώρισα ιδιαιτέρως το Θεός φυλάξοι και το χαϊκούλι - ιδίως το Θεός φυλάξοι άνετα μπορώ να το κάνω εικόνα και να ηχήσει στ' αυτιά μου η έντρομη φωνή τής Αριστέας. :D

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πολύ σ' ευχαριστώ Λυσίππη μου!
      Αυτό επεδίωκα, ένα μικρό "δωράκι" σ' όλους εσάς που ομορφαίνετε τη ζωή μου.
      Την αγάπη μου ♥

      Διαγραφή
  15. Μαρία μου χαχαχαχαχαχαχαχαχα.....!
    Το καλύτερο δώρο σε αυτές τις γιορτές....! το χιούμορ σου, το γέλιο μας, η ζεστασιά της παρέας, η ευρηματικότητά σου, οι εμπνεύσεις σου.
    Το απόλαυσα με την ψυχή μου...!
    Τύφλα νάχουν τα λαμπερά ....γκαλά. Εδώ εμείς...! με τα δικά μας καλούδια και τα δικά μας γέλια.
    Φιλιά πολλά....!!!
    Καλές γιορτές κορίτσι μου και αυτό σου το χιούμορ να το καλλιεργείς ευρύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου σ' ευχαριστώ πολύ!
      Τι γκαλά; Συμπόσιο το λέμε εμείς...
      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  16. Ευφυής ανάρτηση, διάλογοι πηγαίοι,
    όμορφες αναφορές, πίνακες ωραίοι.
    Χιούμορ απολαυστικό, συμποσιασμένο,
    κλίμα Αριστεϊκό, πνεύμα Κανελλένιο!

    Όμως μια παράλειψη είν’ εμφανεστάτη:
    Πού θα πάμε οι λοιποί, οι Fashionάτοι;

    Κάτι μες στον πρόλογο για τις άγιες μέρες,
    εκδρομές εξωτικές και παραδεισένιες,
    μα δε βλέπω πρόταση, προς τα πού να βγούμε;
    θα μας δώσουν μέρισμα, πώς το δαπανούμε;

    Να τραβήξουμε Μπαλί ή προς τις Μαλδίβες;
    πιο καλά Τζαμάικα ή Βαλεαρίδες ;
    Δύσκολα διλήμματα, πώς θα βρούμε λύση;
    Και το Θείο μήνυμα ποιος θα τ’ απαντήσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν παίρνεις το "μικρόφωνο" κι αυτοσχεδιάζεις, είσαι σκέτη μαγεία Άρη μου!...
      Τι να πω; Στίχος πηγαίος, σπαρταριστός και άκρως σατυρικός.
      Για Βαλεαρίδες δεν το κόβω, αλλά μέχρι τον Πύργο (ξανα)πήγαινα ευχαρίστως.
      Την εκτίμηση και την αγάπη μου Άρη! Είσαι σταθερή αξία στην παρέα μας.

      Διαγραφή
  17. Είσαι απίστευτη όμως!Αυτό θα πει έμπνευση!
    Δεν μπορώ να σταματήσω τα χάχανα!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΥΓ: μάλλον πεινάω γιατί το μυαλό μου έχει κολλήσει σε κείνα τα θεϊκά πιτόγυρα που αναφέρονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρία μου, καλά τα χάχανα αλλά δε γεμίζουν το "θηρίο".
      Εγώ σ' ευχαριστώ που δανείστηκε για λίγο τον υπέροχο Μπρίκυ σου.
      Ελπίζω να μη σου κάνει παράπονα ε;

      Διαγραφή
  18. Τι γλυκεια χαρουμενη αναρτηση ρε Μαριω! Καλες μας γιορτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκά δε φτιάχνω, είπα να γλυκαθούμε αναμεταξύ μας Χριστινιώ μου.
      Σιροπιαστές ευχές και πολλά φιλιά σου στέλνω ღ ♥

      Διαγραφή
  19. Μαράκι μου καλό, ευλογημένο και δημιουργικό μηνα εύχομαι!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Κατερίνα μου!
      Κι εσύ να χαίρεσαι τους ανθρώπους που αγαπάς!
      Την αγάπη μου ♥

      Διαγραφή
  20. Εντάξει, ότι θα συμμετείχαμε οικογενειακώς συν τη θεία Φεβρωνία σε μιμίδιο, με ξεπερνάει!
    Μαρία Κανελλάκη, είσαι καταπληκτική!
    Λυπάμαι που δεν μπορώ να γράψω περισσότερα, αλλά από τα γέλια δεν τα καταφέρνω!
    😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έχουν περάσει τρία τέταρτα της ώρας κι ακόμα γελάω! 😂😂😂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εννοείται ότι κι αύριο εδώ θα είμαι πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλά μη φωνάζεις! Φεύγω. Πάω για ύπνο.
    Καληνύχτα! 🌛

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν επέστρεψα για να τα ξαναδώ, για να πω καλή εβδομάδα ήρθα!
    Αλήθεια σου λέω. Τι; Δεν με πιστεύεις;
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Α ναι! Κάτι ακόμα και πάω για ύπνο μετά: Κάποια στιγμή θα περάσω να κλέψω το μιμίδιό μου για να το βάλω στο σάιδ μπαρ του βλογ μου, ως έργο τέχνης που είναι!
    Θα το έκανα τώρα αλλά γελάω ακόμα. Ιιιιιιιιιιιιι ΘΕΟΣ φυλάξοι! Κατά λάθος έγραψα "γελάω"! Νυστάζω ήθελα να γράψω!
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ένα τελευταίο κι έφυγα: Μετά από τόσο γέλιο, θα κάνω ύπνο ελαφρύ κι ωραίο, που όμοιό του δεν έχω κάνει καιρό τώρα!
    Τελικά αυτό χρειαζόμουν για να φτιάξει η διάθεσή μου! Ευχαριστώ γι αυτό Μαρία Κανελλάκη!
    😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν έχουμε και λέμε.
      * Μία ώρα γέλιου (τα ψιλά δεν στα χρεώνω)
      * Έναν ύπνο ελαφρύ κι ωραίο
      * Μία φτιαγμένη διάθεση
      * Ένα μιμίδιο πακέτο για το σπίτι
      Να κεράσω κι ένα γλυκάκι με το λογαριασμό;

      {Σας ευχαριστώ πολύ -όλη την οικογένεια- για την έμπνευση που μου δώσατε}
      Είσαι απίστευτη όμως ε; Την άλλη φορά θα σου κάνω αποκλειστικό αφιέρωμα...

      Διαγραφή
    2. Μετά που πήρα απόφαση και έφυγα από εδώ, έγιναν τα κάτωθι:
      Ο ύπνος ήταν ωραιότατος, ξύπνησα με άλλη διάθεση και διακρίνω κάποιους κοιλιακούς, που, προφανώς, έγιναν από τα γέλια!
      Άρα, όλα καλά! Η ανάρτησή σου πέτυχε τον στόχο της!

      Φυσικά θα κεράσεις με το λογαριασμό!
      Αλλά όχι κανένα τυχαίο γλυκάκι.
      Θα κεράσεις καλτσουνάκια με μέλι και τσικουδιά. Αλλιώς τι σόι Χανιώτισσα είσαι;

      Ευχαριστώ πολύ για την τιμή και που θέλεις να μου κάμεις αφιέρωμα. Με κάνεις και κοκκινίζω! Είμαι και ντροπαλή η δόλια...

      Τέλος πάντων, για άλλο λόγο είμαι εδώ.
      Όοοοοχι για να ξαναδώ το ποστ, Θεός φυλάξοι, αλλά για να κλέψω το μιμίδιο και να πάω να το βάλω στο βλογ μου.

      Ευχαριστώ τα μέγιστα και σι γιου αράουντ.
      Καλό βράδυ Μαρία Κανελλάκη!

      Διαγραφή
    3. Ω μεγάλη μου τιμή Αρτίστα να φιλοξενηθεί το μιμίδιο (πού τα βρίσκεις ρε παιδί μου;) στο χώρο σου! Και όταν με το καλό ανταμώσουμε, θα σου κρατάω σκαλτσούνια με ρακή, αλλά απ' το Ρέθυμνο όμως ε;

      Διαγραφή
    4. Δεν είσαι Χανιώτισσα;
      Μα γιατί νόμιζα ότι είσαι από τα Χανιά;
      Ένυγουεη, δεν θα τα χαλάσουμε εκεί!
      Άλλωστε όλη η Κρήτη έχει ωραία κεράσματα!!!

      Διαγραφή
  27. Τι υπέροχο να ξεκινάς το..βολτάρισμα στο μπλοκοχωριό με τόσο χαρούμενες αναρτήσεις.Καλημέρα λοιπόν με γέλιο και χαμόγελο στα δύσκολα που φέρνει η καθημερινότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Να'σαι καλά Γεωργία μου! Σ' ευχαριστώ για την καλημέρα και την επίσκεψή σου!
    Καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αχαχαχαχααααααααααα!
    Πεθαίνω, τέλειο!.... και ποιος είπε πως δεν είσαι χρυσοχέρα;
    Χρυσοχέρες δεν είναι μόνο οι άξιες μπλογκούδες που βγάζουν τα μάτια σε όσες δεν δημιουργούν με τις κατασκευές τους, αλλά χρυσοχέρες είναι και αυτές που δημιουργούν παρόμοια ξεκαρδιστικά και μοναδικά κείμενα!!!
    ΑΦιλάκια με πολλές ευχές για χαλαρές και χαρούμενες γιορτές!

    ΥΓ:Μαρία μου, μήπως το επόμενο βιβλίο πρέπει να είναι κωμικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου γλυκιά, σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου και κρατάω το υστερόγραφό σου στα υπόψιν.

      Διαγραφή
  30. Είσαι απίστευτη!!!!!
    Γελάω ακόμα........
    Είχες τρομερή έμπνευση και ήταν ό,τι χρειαζόμασταν!!!!
    Τι να σου πω, βρε Μαράκι μου!
    Με συγκινείς με την αναφορά και μάλιστα με αυτό τον πολύ πετυχημένο τρόπο ;-)
    Βρε που με έχουν μοιριστεί εδώ μέσα...χαχαχα!!!
    Το απόλαυσα όσο δεν παίρνει και δεν το πήρα έγκαιρα είδηση... α, καλάαα!!!
    Κορίτσι μου, κι άλλα τέτοια ευφάνταστα δημιουργικά να μας σερβίρεις εδώ μέσα, διότι υπάρχει
    ανάγκη από καλό χιούμορ και ανεμπόδιστο γέλιο!!!! Χωρίς αυτά δεν προχωράμε με υγεία και το γνωρίζεις! Άσε που που υπάρχει ανάγκη για έξυπνο χιούμορ, ώστε να πάμε παραπάνω;-)
    Φιλιά πολλά και φεύγω με πολύ ανεβασμένη διάθεση!!!!

    Υ.Γ.
    Εγώ πάλι λέω να πάμε για ένα πιτόγυρο στο Κατάκολο, γιατί μπορεί έτσι να έρθει πιο άνετα και η έμπνευση για το Συμπόσιο... Τρώγοντας δε λένε ότι έρχεται η όρεξη; Ποίημα είναι για τον ουρανίσκο είναι το ένα, ε, ποίημα θα είναι κι αυτό που θα ακολουθήσει, αφού θα έχει ικανοποιηθεί το στομάχι, θα έχει ανοίξεικαι η όρεξη, τότε θα ικανοποιηθεί και το πνεύμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μακάρι να γινόταν να φάμε πιτόγυρα στο Κατάκολο! Το οποίο παρεμπιπτόντως, είναι ένα υπέροχο μέρος! Αν της βάζαμε όρο να παρακάμψει για μια βραδιά τις διατροφικές της συνήθειες, λες να τη ρίχναμε;
      Σ' ευχαριστώ πολύ Γλαύκη μου! Είσαι αναμφισβήτητα ένα σημείο αναφοράς και ο πίνακας που βρήκα, θα μπορούσε άνετα να είναι το προσωπικό σου πορτρέτο. Τόση ομοιότης...

      Διαγραφή
  31. Αμαν βρε Κανελλάκι μου.....έβρεξα το .....βρ....άκι μου.....τι γέλιο ήτανε αυτό, τι χιούμορ, τι εικόνες και διάλογοι ξεκαρδιστικοί και απόλυτα ταιριασμένοι με τους αληθινούς πρωταγωνιστές... Το επόμενο βιβλίο, προσυπογράφω , ότι πρέπει να είναι αποκλειστικά χιουμοριστικό...!!! Να γελάσουμε, να ξαλεγράρουμε, να ελφρύνει η ψυχή μας, να ξεδώσει το πνεύμα μας ....Πολλά φιλιά, καλές γιορτές και ίσως συναντηθούμε σε κανένα παζάρι να τα πούμε κι από κοντά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου θα είμαι στο ξεμπλογκάρισμα Κυριακή πρωί (Θεού θέλοντος). Μακάρι να βρεθούμε, το θέλω πολύ. Και χάρηκα πολύ που ξεφύγαμε για λίγο απ' τις σκοτούρες μας, να είναι καλά η Αριστέα βέβαια που δίνει τροφή για τέτοια ...βρεξίματα :-)

      Διαγραφή
  32. Δεν παίζεσαι, Μαρία!
    Εμπνευσμένη ανάρτηση! Επιλογή εικόνων φοβερή, κείμενα ευφάνταστα, ευφυή, και... ένα ευτυχισμένο μπλογκοχωριό!
    Ας πω κι εγώ (κατόπιν εορτής) καλό μήνα και αναμένουμε συνέχεια!
    Φιλιά πολλά! 🎄💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλό μήνα Νατάσα μου και μακάρι να έχουμε τις αφορμές να γελάμε συχνότερα!

      Διαγραφή
  33. Χαχαχαχαχα!! Είσαι απίστευτη! To the point!
    Καλό μήνα να έχουμε και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ!!ΠΕΡΝΩ, ΞΑΝΑΠΕΡΝΩ, ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΛΟΓΙΑ!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!ΑΠΑΛΑ...σαν πον πον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποτε θέλεις Βαρβάρα μου, η πόρτα είναι πάντα ανοιχτή!
      Χρόνια σου Πολλά και ό,τι λαχταράς στη ζωή σου να το έχεις ♥ ❀ ღ...

      Διαγραφή
  35. Χαχχαχαχα
    και το χιούμορ "όπλο" είναι (ειδικά στις εποχές που ζούμε)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ αποτελεσματικό θα πρόσθετα Ευρυτάνα μου.
      Χίλια ευχαριστώ για το πέρασμά σου από δω.
      Καλή συνέχεια να έχεις!

      Διαγραφή
  36. ΑΧ απο τα γελια Κανελλακι μου εχασα το σχόλιο που εγραψα... σνιφφφφ και ηταν ενα σχολιο μμμμμμμμμ αλλα παει πεταξε .. οποτε πεταω και εγω για υπνο με ένα γελιο νααααααααααα μετα συνχωρήσεως..χα..χα..σορυ ακομα να ξεκουραστω..και επανερχομαι αυριο το απογευμα να τα πουμε ενδελεχώς..(αυτο το πρόσεξες;) χα..χα..δεν υπάρχεις λέμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mισό να πάρω μολύβι:
      "ενδελεχώς"
      "τουτόριαλ"
      "είθισται"
      .....
      Λέγε εσύ κι εγώ σημειώνω :-)
      Φιλιά γιορταστικά αγαπημένο μου πλάσμα ♥

      Διαγραφή
  37. Να μαι πάλι.... να παρω την δόση του γέλιου..(τι ωραια θα ήταν να είχαμε το γελιο σαν θεραπεια για όλα τα στραβα που μας συμβαίνουν ε Κανελλακι μου;)
    Καλά ολη η γειτονια εχει περασει απο εδώ...πως το καταφερες αυτό δεν ξερω...ταλέντο εισαι.. και δεν θελω αντιρήσεις...!!!
    Το ότι θα είμουν πρωτη μούρη καταστρωμα εδώ εεεε δεν το περιμενα.. και να συνομιλώ με συνεφακια; ουτε στον υπνο μου...βρε αγαπη μου..χα..χα..!! και τωρα παμε στο "ενδελεχώς" εμ δεν εμαθες καθαρευουσα οπως εγώ..χα..χα. σημερα μπηκα στο λεξικο να επαληθευσω αυτό που νομιζα οτι σημενει..χα.χα. δες εδώ
    ( κυριολεκτικά: συνεχώς, διαρκώς, αδιάλειπτα, αέναα
    μεταφορικά: επιμελώς)..... το δεύτερο εννοούσα..και ειχα την εντύπωση οτι το...ενδελεχώς.. ηταν λεπτομερώς..χα..χα..και η φαση ειναι οτι το έγραψα σωστάααα χι..χι..!!!!!!
    Μου εφτιαξες την μερα παλι και για αυριο θα έχω...Κανελλάκι μου..να περνας ομορφα οπως περασαμε και εμεις εδώ.!! μεχρι την επομενη φορα ....φιλακιααααα!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Α ρε Μπαμπινιώτη μου εσύ!
    Τίποτα δεν αφήνεις ανεξερεύνητο, τίποτα όμως...
    Λοιπόν Ρουλάκι μου, φοράμε το γέλιο μας καπέλο μας και πορευόμαστε.
    Διαρκώς και αδιαλείπτως σ' αγαπώ πολύ γι αυτό που είσαι.
    Και αενάως και εναερίως και υποθαλάσσια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Επείγουσα κλήση έλαβα από Κρήτη μεριά . Τρέχα μου λέει στην Κανελλάκη , τι έπαθε λέω αμάν !! Τρέξε μου λέει , πετάω κάτω κόλλες χαρτιά κάτι κεριά κάτι γούρια , κάτι αφίσες και ψάχνω να βρω τον υπολογιστή , που μνα τον βρώ κάτω από ένα πακέτα με γλυκά ήταν , το πήρα , το άνοιξα δεν ήτελε!!!
    Με τα πιάτα ασυμάζευτα , πήγα αλλού να έχω σήμα και είμαι εδώ στο πολυσυλλεκτικό σου κείμενο να προσπαθώ σαν χελώνα να διαβάσω , να γελάσω ,να πιω νερό να μαζέψω τα υπόλοιπα του παζαριού αχ με πρώτη ευκαιρία θα ξανάρθω !!! Δεν τα εμπέδωσα όλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ κοίτα τις δουλειές σου κι άσε τα πολυσυλλεκτικά!
      Γιατί σε περιμένει ένα πολυκουραστικό σαββατοκύριακο Μαρία μου.
      Aνυπομονώ να τα πούμε από κοντά, φιλιά άπειρα :-)

      Διαγραφή
  40. Καλησπέρα!
    Όχι ότι ήρθα να ξαναδώ τα μιμίδια, Θεός φυλάξοι, απλώς πέρασα να πω ότι πήγα στον κορνιζά και μου έκανε εξαιρετική δουλειά και όταν του είπα "με στέλνει η Μαρία Κανελλάκη", δεν μου πήρε ούτε σεντ για την κορνίζα!
    Αυτά και μιλ μερσί και καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κρέμασες;
      Έρχομαι να δω, δεν είναι αργά ε;

      Διαγραφή
    2. Μη νομίζεις ότι ήρθα να ξαναδώ τα μιμίδια. 😂😂😂
      Όχι. 😂😂😂😂
      Να σου πω ότι το κρέμασα ήθελα. (😂😂😂😂😂)
      Μόνο γι αυτό ήρθα! 😂😂😂😂😂😂

      Διαγραφή
    3. Μα τόσο πολύ σου άρεσαν;
      Αν είναι, να ξαναμαγειρέψω κατιτίς Αρτίστα μου, να μού'ρχεσαι. Χαρά μου να σε βλέπω :-)

      Διαγραφή
    4. Ναι, μου άρεσαν! Γιατί να ο κρύψωμεν άλλωστε;
      Αλλά σήμερα,μην φανταστείς, ήρθα να δω τα δώρα της Νικόλ και κατά λάθος, δεν ξέρω πώς, κάτι πάτησα και βρέθηκα πάλι εδώ!
      Εντάξει, εντάξει, μη φωνάζεις!
      Θα απεξαρτηθώ από αυτό το ποστ!
      Δεν θα ξαναέρθω! Φανερά.
      Θα έρχομαι κρυφά να τα βλέπω!
      Χο χο χο!

      Διαγραφή
  41. Το χρειαζόμουν το γέλιο Μαράκι μου αυτό τον καιρό.
    Να είσαι καλά. Τα βλέπω και τα ξαναβλέπω, διαβάζω και τα σχόλια και πάλι γελάω και πάω στις αντίστοιχες εικόνες να διασταυρώσω πρόσωπα και καταστάσεις.
    Μήπως να έβγαζες ένα περιοδικό εικονογραφημένο, κάτι σαν το Μίκυ σαν τον Λουκυ Λουκ,αλλά με ήρωες τους μπλόγκερς και κλασσικούς πινακπίνακες 😂😂😂😂😂😂😂;
    Ποιοί θα το διάβαζαν;
    Εμείς καλέ, Δεν σου φτάνουμε;
    Καλά η Ρούλα κι ο Γιώργης, όλα τα λεφτά 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    Περιμένω τη συνέχεια, είπαμε, κλασσικά εικονογραφημέναεικονογραφημένα 😍😍😍😘😘😘😘😘😘😂😂😂😂😂😂😂😂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι μου ήταν μια πειραματική προσπάθεια και όπως διαπιστώνω, έχουμε μεγάλη ανάγκη λίγο γέλιο. Υπόσχομαι ότι θα με ανεχτείτε και στο μέλλον με παρόμοια εικονογραφημένα.
      Θα είσαι εκ των πρωταγωνιστών όμως ε;

      Διαγραφή
    2. Με μεγάλη μου χαρά.
      Ενημέρωσε με εγκαίρως για να ραφτώ 😂😂😂😂😂😂

      Διαγραφή
  42. Μαράκι έγραψες και ζωγράφισες ταυτόχρονα!!!!Τι απίστευτη έμπνευση και φυσικά φαντάζομαι πέρα από το απλόχερο και πηγαίο γέλιο που μας χάρισες, τι δουλειά θα ριξες να βρεις τους πίνακες και να γράψεις και τα λογάκια που μας πέθαναν!!!
    Να σαι καλά Μαρία μου με τα ωραία σου!!! Και το Αριστάκι που ήταν η μούσα σου!!!
    Αχ μωρέ ωραία περνάμε!!!! ♥
    Φιλάκια πολλά κοπέλα μου πανέξυπνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι μωρέ♥
      Τι ωραία που το είπες!...
      Σ' ευχαριστώ Μαριλένα μου!

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.