Παρασκευή 2 Ιουνίου 2017

Το βιβλίο μου

“Ο άνθρωπος οφείλει να φυτέψει τουλάχιστον ένα δέντρο. Να γεννήσει τουλάχιστον ένα παιδί. Να γράψει τουλάχιστον ένα βιβλίο”. 
Το απόφθεγμα της λατρεμένης Έλλης Αλεξίου, ήταν και συνεχίζει να είναι το αγαπημένο μου σενάριο ζωής.

Έχοντας πραγματοποιήσει καιρό τώρα τα δύο πρώτα, έχω τη χαρά και την απέραντη συγκίνηση να κλείσω τα τεφτέρια μου και να κάνω ταμείο. Το βιβλίο βρίσκεται ήδη στην «αίθουσα τοκετών» και σκάει μύτη από βδομάδα. Νιώθω την ανάγκη να σας ευχαριστήσω απ’ την καρδιά μου για την ενθάρρυνση και τη στήριξή σας όλα αυτά τα χρόνια που συνυπάρχουμε στην ιντερνετική μας γειτονιά.


Περισσότερες πληροφορίες για το βιβλίο, μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα: 24Γράμματα

Ένα τεράστιο «Ευχαριστώ» στον  εκδότη Γιώργο Δαμιανό, για την εμπιστοσύνη του και την άμεση ανταπόκρισή του να προχωρήσουμε σ’ αυτό το εγχείρημα.

Ας μου επιτραπεί να εκφράσω και δημόσια την ευγνωμοσύνη μου στους παλιούς  φίλους που με στηρίζουν με συνέπεια εδώ και χρόνια και με τράβηξαν απ’ το χέρι για να τολμήσω τη βουτιά στα βαθειά νερά μιας έκδοσης.
Ο Θάνος, η Αριστέα, η Ρούλα, ο Χρήστος, η Φλώρα, ο Μαχαίρης, η Κλαυδία, η Έλενα, η Μαριλένα, ο Άρης…  και κάποιες Μαρίες (ξέρουν αυτές).

Εύχομαι αυτός ο μήνας να φέρει λίγο καλοκαιράκι στις ζωές μας, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Να είστε όλοι καλά!


73 σχόλια:

  1. Πόση χαρά και συγκίνηση να εκφράσω με λέξεις Κανελλάκι μου !!! Καλοτάξιδο το βιβλίο, ανυπομονώ να το πάρω στα χέρια μου, να το φυλλομετρήσω, να το χασϊδέψω, να το μυρίσω, να το διαβάσω....να συγκλονιστώ από τα μηνύματα της μοναδικής γραφής σου....Αισθάνομαι ανείπωτη ικανοποίηση και χαρά γι΄αυτό το επίτευγμά σου που εύχομαι να έχει τεράστια επιτυχία αλλά και συνέχεια.....Σε φιλώ με άπειρη αγάπη Κανελλάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τιμή μου να πέσει στα χέρια σου το βιβλίο μου Κλαυδία μου.
      Την αγάπη μου μαζί με τη νοσταλγία μου για κείνες τις πρώτες συναντήσεις μας, θυμάσαι;

      Διαγραφή
  2. Καλοτάξιδο Μαρία μου
    Το παρήγγειλα ήδη στον βιβλιοπώλη μου
    Ανυπομονώ να το πάρω στα χέρια μου

    Να είσαι καλά ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στα δικά σου και γρήγορα Ελένη μου♥

      Διαγραφή
    2. Το έβαλα δεξιά στη σελίδα μου ...πειράζει;;;
      Σ' αγαπώ πολύ

      Διαγραφή
  3. Να και μια υπέροχη είδηση!!!!!! Καλοτάξιδο το βιβλίο σου Μαριώ μου, ανυπομονώ να το πάρω στα χέρια μου, να το διαβάσω να απολαύσω την υπέροχη γραφή σου!!!!! Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τόσες ευχές, καλοτάξιδο θα είναι Βίκυ μου.
      Δεν έχω λόγια για την αγάπη και τη στήριξή σας...
      Να'σαι καλά!

      Διαγραφή
  4. Χαίρομαι πάρα πολύ Μαρία!!!!!!
    Να είναι καλοτάξιδο και να φτάσει στα πέρατα της γης!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου έχω πολύ μεγάλη χαρά και το περιμενα πως και πως! Είμαι σίγουρη ότι θα είναι καλοτάξιδο και θα το αποκτήσω άμεσα! Οταν διαβάζω Μαρία Κανελλάκη είναι σαν κάποιος να με παίρνει από το χέρι και να με πηγαίνει βόλτα σε όμορφα σοκάκια, στα βάθη της ψυχής μου, στην συνείδησή μου, στα θέλω μου, σε ότι καλό έχω μέσα μου! Και δεν το λέω έτσι είναι αυτό που αισθάνομαι. Θα είσαι πάντα εκεί και δεν το λέω έτσι το πάντα! Πολλά φιλιά και πάλι καλοτάξιδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου ρε συγκατοικάκι μου ♥
      Σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου για ΟΛΑ!

      Διαγραφή
  6. Το περίμενα κι εγώ, όπως όλοι μας! Και με μεγάαααλη χαρά το καλωσορίζω στον κόσμο έξω από το ίντερνετ! Να είναι καλοτάξιδο και να σου δώσει πολλές χαρές.
    Μαράκι μου, καλή συνέχεια!
    Εύχομαι έναν καλοκαιρινό καινούριο μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα μου, καλό μήνα και σένα εύχομαι!

      Διαγραφή
  7. Λοιπον..Ειναι ενα βιβλιο που ΕΠΡΕΠΕ να εκδοθει..Και αυτο..φυσικα..το βλεπουμε ολοι..Οπως το ειδε και ο εκδοτης..Ευχομαι απο καρδιας,να εχει την καλυτεροτεροτερη τυχη το βιβλιο σου και να σε εξιταρει για τα επομενα...
    Τις καλυτερες ευχες μου και για τον καινουργιο μηνα και για οτι αλλο επιθυμεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά ρε Μαχαίρη και να προσέχεις γιατί έχουμε πολλά "επόμενα" που μας περιμένουν.
      Σ' ευχαριστώ για όλα!

      Διαγραφή
  8. Απολαμβάνουμε ξεχωριστά γραπτά στο Απάγκιο σου, Μαρία, τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να επισημοποιηθεί με το βιβλίο σου η παρουσία σου στην ελληνική λογοτεχνία.
    Και να χαρούμε όλοι εμείς που σε γνωρίσαμε διαδικτυακά.
    Σε μια παρουσίαση του βιβλίου σου, θα έλεγα, επιγραμματικά:
    Η εξαιρετική γλώσσα, η γλαφυρή αφήγηση, η διάχυτη ευαισθησία για τα ανθρώπινα, η ιδιαίτερα τρυφερή περιγραφή αυτών που βιώνουν οι βασανισμένες υπάρξεις, η απουσία πλατειασμών και περιττών στολιδιών και βεβαίως η πάντοτε παρούσα πολιτική διάσταση των ανθρώπινων ιστοριών, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά των γραπτών τής Μαρίας Κανελλάκη. Είναι αρκετά για να την κατατάξουν στην πρώτη γραμμή των λογοτεχνών τής εποχής μας.
    Έχω τη βεβαιότητα πως θα γεννήσεις πολλά όμορφα παιδιά ακόμα. Καλή συνέχεια, Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πόσο με τιμάς με την παρουσία και τα σχόλια σου Άρη, στο έχω πει ήδη.
      Απόψε με συγκίνησες πολύ.
      Δεν ξέρω αν θα γίνει παρουσίαση, αλλά για μένα αρκούν τα λόγια σου.
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  9. Καλοτάξιδο να είναι το βιβλίο σου και σίγουρα θα είναι αν κρίνω από τα γραπτά σου στο "Απάγκιο".
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωωωωωωω Μαρία να η μεγάλη έκπληξη και είδηση μαζί για τον καινούργιο μήνα.
    ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ καλή μου και θεωρώ ότι σίγουρα θα είναι και ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ...!
    Έχοντας γνωρίσει εδώ και καιρό, στις δικτυακές μας γειτονιές, τη γραφή σου, ξέρω την ποιότητα και το ύφος σου. Συνεπώς δεν έχω καμία αμφιβολία για την επιτυχία.
    Το κρατώ και εγώ στα υπόψη για να το βρώ.
    Μακάρι όλοι να κάνουμε τέτοιο βήμα.
    Μπράβο για την τόλμη σου Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κάνεις Γιάννη. Αξίζουν τέτοια ρίσκα.
      Σ' ευχαριστώ που υπάρχεις πάντα κοντά μου, με την ευγένεια και τη διακριτικότητα που σε χαρακτηρίζουν. Σπάνια συναντάμε τέτοιους ανθρώπους με ήθος και συνέπεια σ' αυτό που κάνουν κι εσύ είσαι ένας απ' αυτούς.
      Ολόψυχα σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  11. Καλοτάξιδο Μαράκι μου.
    Ελπίζω να το βρω και στη Θεσσαλονίκη.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ρενάκι μου!
      Νομίζω πως μπορείς να το παραγγείλεις σε κάποιο βιβλιοπωλείο σε οποιαδήποτε περιοχή.
      Σ' ευχαριστώ πολύ♥

      Διαγραφή
  12. Μαρία μου, εγώ τις ευχές μου στις είπα ήδη. Καλοτάξιδο λοιπόν και πιστεύω ότι η συγκίνηση που μας προσφέρεις τόσο καιρό μέσα από το blog σου θα συνεπάρει και τους αναγνώστες του βιβλίου. Και εννοείται ότι ανυπομονώ να το πάρω στα χέρια μου! Μου επιτρέπεις να κοινοποιήσω στο fb την ανάρτηση του εκδότη για το βιβλίο σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ' αρέσει που με ρωτάς βρε Σοφία μου.
      Εννοείται πως το "επιτρέπω" και σ' ευχαριστώ κιόλας γιατί μ' έχεις σκλαβώσει με τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  13. Κάλλιο αργά....
    Είθε να άνοιξε ο δρόμος και να καταξιωθείς και σε άλλους Μαρία μου-όχι μόνο στην μικρή μας παρέα!
    Και να στρωθεί με ροδοπέταλα θα συμπληρώσω τούτος ο δρόμος! Το αξίζεις!!!
    ΣΛ


    ps: Ελπίζω να υπάρχει μέσα η Σιμόνα, με την ασήμαντη ιστορία της -που μόνο ασήμαντη δεν ήταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου πω ότι είχα αγχωθεί μη ξεχάσω τη Σιμόνα, σκεπτόμενη εσένα;
      Φυσικά και είναι μέσα και δεν θα ξεχάσω ποτέ εκείνο το παιχνίδι και το σχόλιο σου -η πρώτη μας γνωριμία- στης Φλώρας. Κηροζίνη τα λόγια σου, μ' εκτόξευσες στο φεγγάρι ♥

      Διαγραφή
  14. Δεν πιστεύουν τα μάτια μου αυτό που βλέπω!!!!Μπράβο κορίτσι μου, ήταν κάτι που έπρεπε οπωσδήποτε να έχει
    γίνει από καιρό. Είναι η δική σου ματιά στα πράγματα και στη ζωή που πρέπει να διδάξει και σε άλλους πως πρέπει να βλέπουν και να αξιολογούν τα σημεία των καιρών που ζούμε. Επιτέλους σ' ένα βιβλίο που θα περάσει σε πολλά χέρια θα υπάρχει τόση ανθρωπιά που θα περισσεύει και για όσους δεν την διαθέτουν άφθονη. Καλοτάξιδο Μαρία μου μέσα απ' την καρδιά μου.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι εκ των στυλοβατών του βιβλίου αυτού Φλώρα μου, αφού οι ιστορίες ξεκίνησαν να γράφονται με αφορμή το παιχνίδι λέξεων. Δεν ξεχνιούνται αυτά που μοιραστήκαμε... Όσα ευχαριστώ και να σου γράψω θα είναι λίγα. Άσε που κάθε φορά που φοράω μια καρφίτσα, με πιάνουν τα ζουμιά :-(

      Διαγραφή
  15. Γεια σου Μαρία μου!
    Από την Αριστέα το έμαθα,καταχάρηκα!
    Περίμενα πώς και πώς να το ανακοινώσεις!
    Μπράβο σου,σου αξίζει!
    Είμαι πολύ περήφανη,
    θα το παίζω μούρη ότι μου μιλάει στο μπλογκ της
    η ίδια η συγγραφέας!😄
    Πάντα χαρές σου εύχομαι κι εγώ!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H ίδια η συγγραφεύς, σ' ευχαριστεί απ' την καρδιά της Γιούλη μου!
      Μούρη πρέπει να το παίζω εγώ που έχω τέτοιους αναγνώστες σαν του λόγου σου!

      Διαγραφή
  16. Μαρία, σε συγχαίρω και μέσα από το blog σου..!!
    «Ιστορίες της διπλανής κρίσης» με εκχυλίσματα έμπνευσης και ανθρωπιάς με την υπογραφή Κανελλάκη..
    Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να είναι καλοτάξιδο και να αγαπηθεί..!!
    Πάντοτε ήμουν λάτρης της γραφής σου και δεν αμφιβάλλω ότι θα έχεις περάσει μέσα στο βιβλίο όλα εκείνα να όμορφα και ευαίσθητα χαρακτηριστικά που σε διακρίνουν..
    Μέσα στον μήνα θα το έχω πάρει και θα το έχω διαβάσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντελώς τυχαία, είχαμε ταυτόχρονο απόπλου των βιβλίων μας Τάσο.
      Άλλης βαρύτητας και ιστορικής αξίας βέβαια το δικό σου, το οποίο περιμένω με αγωνία να το διαβάσω.
      Ειλικρινά ευχαριστώ για την παρουσία και τη στήριξή σου!

      Διαγραφή
  17. Μαράκι μου εύχομαι να είναι καλοτάξιδο και φυσικά να ακολουθήσουν κι άλλα!

    Φιλιά πολλά!!

    ΥΓ: Και συγκινήθηκα που για μια τόσο σημαντική ανακοίνωση διάλεξες αυτή τη φωτογραφία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! Για όλα όσα μοιραζόμαστε, μεταξύ των οποίων και οι καταπληκτικές σου φωτογραφίες! Εσύ έκθεση... πότε;

      Διαγραφή
  18. Eυχάριστη έκπληξη!!!
    Συγχαρητήρια Μαρία, εύχομαι ολόψυχα και από την πλευρά μου κάθε επιτυχία.
    Αναμένουμε για να απολαύσουμε τον πάντα έξοχο λόγο σου μέσα από τις "ιστορίες της διπλανής κρίσης".

    ΥΓ. Το προβάλλουμε για τις επόμενες μέρες μέσα από τη γνωστή στήλη "ΕΜΦΑΣΗ" του blog μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαρία μου εισαι ευλογημένη με εξαιρετικό λόγο και γραφή! Ειμαι τόσο χαρούμενη για εσένα και αυτη σου την ομορφη δημιουργία! Καλοτάξιδο να ειναι το παιδί σου το νέο! Ειμαι σίγουρη πως θα χαράξει σπουδαίους δρόμους!!!
    Με μεγάλη περηφάνια και αγαπη!
    Κατερίνα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπημένη μας Μαρία, εύχομαι καλοτάξιδο!!!
    Συγχαρητήρια στις φίλες και φίλους που σε παρακίνησαν και όσουν συνέβαλλαν για να γίνει πράξη ένα όνειρο!!!ΚΑΛΟΤΆΞΙΔΟ!!!με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γιορτινός ο μήνας σου Μαρία μου για το βιβλίο που οι περισσότεροι από εδώ θέλαμε από σένα !!
    Πραγματικά κάποια στιγμή περίμενα ότι θα έκανες το μεγάλο βήμα γιατί γράφεις από καρδιάς παντρεύεις τις λέξεις μοναδικά στο χθες και στο σήμερα !! Ξέρεις πόσο θαυμάζω τη γραφή σου και θα έχω κομμάτι του μυαλού σου στα χέρια μου !!Καλοτάξιδο Μαρία μου !!
    Υ.Γ. Δέντρα έχω φυτέψει πολλά , παιδιά γέννησα δύο , βιβλίο δεν θα γράψω ποτέ αλλά περίεργο νιώθω ολοκληρωμένη !!!
    Σε φιλώ με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις κάνει πιο σπουδαία πράγματα απ' τη συγγραφή Μαρία μου.
      Είμαστε πολύ πίσω απ' τις δικές σου κατακτήσεις, πίστεψέ με.
      Κι αν δεν νιώθεις εσύ την πληρότητα, τότε ποιος;
      Την αγάπη σου κρατάω φυλαχτό και δεν φοβάμαι τίποτα ♥

      Διαγραφή
  22. Το βιβλίο είναι ο καθρέφτης της ψυχής μας, αντανακλά σαν τον ήλιο που φωτίζει και δίνει ζωή στο σύμπαν. Το βιβλίο είναι ένα ζωντανό αθάνατο κομματι του εαυτού μας όταν εμείς θα έχουμε πια φύγει από τούτο τον κόσμο...

    Σου εύχομαι να είναι καλοτάξιδο...
    πάντα με την εκτίμησή μου
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ειλικρινά συγκινήθηκα πολύ.
    Λες και ήταν δικό μου.
    Φυσικά επιβάλλεται μια παρουσίαση στην Βιβλιοθήκη του Κειμένου. Θα πάρω τις πληροφορίες από την σελίδα και θα το ετοιμάσω πάραυτα!
    Καλοτάξιδο και καλορίζικο.
    Και εις ανώτερα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Αν χρειαστείς κάτι μου λες ε;

      Διαγραφή
  24. Μαρία μου, συγχαρητήρια και από εδώ κι εύχομαι κι άλλους τέτοιους θησαυρούς!
    Θα έρθει η ώρα να φτάσει στα χέρια μου και τότε θα έχουμε να πούμε πολλά!
    Τελικά, χρειαζόμαστε το σπρωξιματάκι μας, για να γυρίσει το ροδάνι κι έπειτα ποιος μας πιάνει... Καταφέρνουμε να γινόμαστε όλο και περισσότερο αυτό που είμαστε!
    Να είσαι καλά και πάντα τέτοια!
    Περιμένω τα νέα...
    Σε φιλώ!

    Υ.Γ.
    Θα βάλω στην πλαϊνή στήλη το βιβλίο σου τώρα πια και από κάτω λέω να βάλω και ένα εκπαιδευτικό (που συμμετείχα κι εγώ), για να ανεβάσουμε το επίπεδο σ' αυτό το καφέ...;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη το ανεβάσουμε πολύ όμως γιατί έχω και μια υψοφοβία Γλαύκη μου ;-)
      Σε φιλώ γλυκά και θα τα πούμε κι από κοντά ♥

      Διαγραφή
  25. Ωραίος τίτλος και ωραίο εξώφυλλο. θα μπορούσα να είμαι εγώ πίσω από αυτή τη μάσκα, που δυσκολεύομαι να ανασάνω το καλοκαίρι. Ανεξαρτήτως κρίσης ή όχι.
    Εύχομαι, εκ βάθους καρδίας, το βιβλίο σου να διαβαστεί και να αγαπηθεί πάρα, πάρα, μα πάρα πολύ!
    Κίσιζ Μαρία Κανελλάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ένας τοκετός το πρώτο βιβλίο Μαρία μου και η αίσθηση όταν το κρατήσεις και στα χέρια σου, μοναδική!
    Είμαι σίγουρη πως το ταξίδι του βιβλίου με την γνωστή σου ευαισθησία, θα έχει τεράστια επιτυχία και θα μας συγκινήσει όλους!
    Πολλά χαρούμενα ΑΦιλάκια σου στέλνω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως ακριβώς το περιγράφεις Στεφανία μου.
      Σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου!

      Διαγραφή
  27. Κανελλακι μου γλυκο.. τι ωραία που μπηκε ο πρωτος μηνας του καλοκαιριου αυτού με την πιο ομορφη ειδηση.. στην γειτονια μας!!..!!! γεννηθηκε ενα μωρό χαρη στην ευαισθησία της τέχνης του λόγου σου.. !!
    Και όλοι εμεις να είμαστε περηφανοι που μας έχεις προσφέρει.. δείγματα της γραφης σου μεσα απο αυτον το χωρο.. και καθε φορα να μην θελουμε να φυγουμε .. αλλα και αν αυτο γινεται να ξαναγυριζουμε πίσω να ξανα διαβαζουμε της ψυχης σου τα γραφόμενα..!!
    Περιμενω πως και πως να το παρω στα χέρια μου να το απολαυσω... ηδη το εχω αραγγειλει απο προχθες..!!!
    Και εγω οπως η Αριστεα μεσα απο την Σιμόνα..που με συγκλόνισε σε γνώρισα... και ειμαι πολύ περηφανη που με θεωρείς φιλη σου αν και θα μπορούσε να ημουν μαμα σου..χα..χα..!!
    ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ να είναι το παιδι σου..!!! να ταξιδευει με ούριο άνεμο...!! φιλω σε ΚΑΝΕΛΛΑΚΙ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν βλέπω την ώρα να με φέρει αυτός ο ούριος άνεμος κοντά σας...
      Πολύ σ' ευχαριστώ Ρουλιώ μου♥

      Διαγραφή
  28. Επιτέλους!!Εύχομαι καλότάξιδο!! Υπέροχα νέα Μαρία μου και εύχομαι να ταξιδέψει παντού. Πάντα επιτυχίες! Το αξίζεις
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Όλα με το καλό Μαρία μου !
    Καλοτάξιδο να είναι !
    Εύχομαι να σου χαρίσει όλες τις χαρές που αξίζει η γραφή σου !
    Σε φιλώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σταυρούλα μου!
      Με τιμά η παρουσία σου και οι ευχές σου.

      Διαγραφή
  30. !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ θα είμαστε εκεί στην παρουσίασή του και θα απολαύσωμεν μελετώντας το

    ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ εύγε εύγε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μπράβο ρε Μαρία, καλοτάξιδο!!!
    Βάλε πλώρη τώρα και για (τουλάχιστον) ένα
    μυθιστόρημα! Επιβάλλεται αφού για! Καλό μήνα! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετοιμάζω "ναυτικό φυλλάδιο" Πέτρα μου κι ο Θεός βοηθός...
      Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα!

      Διαγραφή
  32. Καλοτάξιδο! πολύ ευχαριστη εκπληξη μαρια μου!
    να ερθουν ολα οπως τα ονειρευεσαι.
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλό μήνα να χεις Μαρία μου!!! Πόσο το χάρηκα αυτό το νέο!! Μπράβο σου που προχώρησες σε αυτό το βήμα!! Επιβαλλόταν αφού!!! Καλοτάξιδο να ναι το βιβλίο σου και καλοδιάβαστο!! Θα γίνει η μόνιμη συντροφιά του αναγνώστη, το χεις καταλάβει, έτσι;; Γιατί θα προσφέρει απλόχερα στην ψυχή η ευλογία της πένας σου!! Συγχαρητήρια!!! Φαντάζομαι την χαρά και την συγκίνησή σου!!!
    Να σαι καλά και πάντα δημιουργικός συγγραφικός αέρας να πνέει στις λέξεις σου Μαράκι μου και να μας ταξιδεύει κι εμάς διαβάζοντάς σε!! Πολλά γλυκά φιλιά και καλή σου βδομάδα!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου σ' ευχαριστώ για το "σπρώξιμο" και τις πολύ χρήσιμες οδηγίες που μου είχες δώσει παλιότερα. Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου...
      Να'σαι καλά και να έχεις ένα χαλαρό και ξεκούραστο καλοκαίρι.
      Φιλιά πολλά♥

      Διαγραφή
  34. Εγώ τώρα αναρωτιέμαι τι να πω… Γεννήσαμε !!! Αυτή η κυοφορία δεν κράτησε 9 μήνες αλλά κάτι χρόνια. Κάλλιο αργά πάρα ποτέ όμως, όπως θα έλεγαν κάποιοι. Ηταν να μην γίνει το πρώτο βήμα, τώρα θα δούμε θαύματα.. είμαι σίγουρος, όπως ήμουν από την αρχή…
    Καλοτάξιδο από βάθος ψυχής, εύχομαι να είσαι πάντα αστείρευτα δημιουργική, να μας οδηγείς σε άλλα μονοπάτια που μόνο εσύ με την ευαίσθητη και μοναδική γραφή σου μπορείς να το πετυχαίνεις και εμείς θα είμαστε πάντα δίπλα σου
    Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ για όλα….ξέρεις εσύ….
    Σε φιλώ από την βροχερή Σόφια και ανυπομονώ να κρατήσω,το Σάββατο, στα χεριά μου το πρώτο σου βιβλίο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά ρε Θάνο!
      Τα υπόλοιπα από κοντά.
      Καλή επιστροφή στην Αθήνα που κι αυτή βροχερή θα είναι όπως λένε οι ειδικοί...

      Διαγραφή
  35. Ε όχι και να "κλείσεις τα τεφτέρια σου". Μόλις τώρα τα ανοίγεις. Και ελπίζω να υπάρξουν πολλά πολλά ακόμη που θα αποτυπώσεις στο χαρτί.
    Θα το διαβάσω και θα τα πούμε. Ελπίζω από κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μόλις διάβασα τα νέα και χάρηκα τόσο πολύ! Λογικά θα έχει κυκλοφορήσει τώρα το βιβλίο σου. Καλοτάξιδο, λοιπόν! Εύχομαι και εις άλλα με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μαρία μου καλοτάξιδο, να πιάσει μια ζεστή γωνιά σε κάθε σπίτι και στις καρδιές των αναγνωστών!! Χωρίς να το έχω διαβάσει ακόμα, είμαι σίγουρη ότι θα μας δώσει μεγάλες συγκινήσεις.. Ανυπομονούμε να το πάρουμε στα χέρια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μαρία μου καλοτάξιδο, να πιάσει μια ζεστή γωνιά σε κάθε σπίτι και στις καρδιές των αναγνωστών!! Χωρίς να το έχω διαβάσει ακόμα, είμαι σίγουρη ότι θα μας δώσει μεγάλες συγκινήσεις.. Ανυπομονούμε να το πάρουμε στα χέρια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.