Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

Απόψε τρώμε με τον κύριο Κούλη, τον ηποψήφιο


-       Κυρία Φρόσω, πώς γράφεται το «υποψήφιος»;
-       Με… με ύψιλον νομίζω.
-       Καλά, το βάζω με ήττα για να’μαστε σίγουροι.  Λοιπόν… έτοιμη η αίτηση: «Καταθέτω την ηποψιότητα μου για την …». Κυρία Φρόσω, το «ηγεσία» με ύψιλον;
-       Με ήτα.
-       Δεν εφησυχάζω και το βάζω με ύψιλον… «… την υγεσία του κόμματος»… το κόμμα θα το βάλω με δύο «μου»… πιο πολλά γράμματα, πιο χορταστικό. Χοχοχο!...
-       Χρυσό μου παιδί, τι τα θες τ’ αρχηγιλίκια;; Δεν κάθεσαι στ’ αυγά σου λέω γω; Έχεις το μισθό σου μήνας μπαίνει-μέρα βγαίνει, έχεις και τα τυχερά σου…
-       Ζζζαμέ! Το κόμμα με περιμένει  κυρία Φρόσω να του κάνω ριμπούτ.

-       Κι εμένα με περιμένει ο γιος μου κύριε Κυριάκο, να του κάνω ροσμπίφ. Ωχ, η πόρτα! Αυτός θα είναι.



-       Μάνα βάλε διπλή μερίδα… δεν σε βλέπω απ’ την πείνα! Μάνα;
-       Εδώ παιδί μου, στο σαλόνι. Έχουμε επισκέψεις.
-       Νυχτιάτικα; Ωχ αμάν!... τι… τι κάνει εδώ ο κύριος Κούλης;
-       Βρήκα ανοιχτή την πόρτα και μπήκα. Χοχοχο… πλάκα κάνω. Είστε ο γιος της κυρίας Φρόσως ε; Εγώ ήρθα εδώ εντελώς τυχαία, στην προσπάθειά μου να επανενώσω την ιστορική μας παράταξη με τις παρυφές των κοινωνικών στρωμάτων.
-       Και πώς βρέθηκες στις παρυφές της πολυκατοικίας μας;
-       Εγώ βασικά για τον απάνω όροφο πήγαινα… στην κυρία Νταλαβέρη. Είναι μια πολύ καθωσπρέπει κυρία που χρωστάει πολλά στον μπαμπά και  υποσχέθηκε να υπογράψει τη λίστα μου. Αλλά έκανα λάθος στο ασανσέρ και κατέβηκα στον όροφό σας.
-       Ισόγειο είμαστε.
-       Κλαίω!... Να κάνω εγώ τέτοια γκάφα;… θα το συζητήσω αύριο με τη συνείδησή μου κύριε… τ’ ονοματάκι σας;
-       Μη σας κρατάμε άλλο.
-       Καλά, εγώ θα σας λέω κύριο σκέτο. Κυρία Φρόσω μπορώ να καταχραστώ τη φιλοξενία σας και να μοιραστώ μαζί σας εκείνο το ροσμπίφ που λέγατε; Στα πλαίσια της κοινωνικής συμμετοχής στη διαδικασία υποψηφιότητας για το κόμμα μας. Μην πάει ο νους σας πουθενά αλλού.
-       Καλά, πείτε τα λίγο οι δυο σας μέχρι να γίνουν τα μακαρόνια…Α… κύριε Κούλη, προτιμάτε σπαγγετίνη ή τα πιο χοντρά;
-       Δεν με αφορούν τέτοια διλήμματα κυρία Φρόσω. Είμαι παμφάγος πολιτικός εγώ και το έχω αποδείξει!
-       Εμένα δεν θα με ρωτήσεις ρε μάνα;
-       Εσύ είσαι εξωκοινοβουλευτικός παιδί μου. Κι άντε να στρώσεις το τραπέζι.
-       Με όλο το θάρρος και πάλι. Θα συμφωνήσω απόλυτα με τη μητέρα σας κύριε μου. Τα παιδιά οφείλουν να απογαλακτίζονται απ’ τη γονεϊκή επιρροή και να λειτουργούν αυτόνομα. Να, καλή ώρα εγώ!… Εεεεμ, κυρία Φρόσω…
-       Ναι;
-       Μου επιτρέπετε να βγούμε μια σέλφι παρέα; Θέλω να τη στείλω στο μπαμπά. Ωωωωπ… Κατά φωνή! Με παίρνει τηλέφωνο… 



59 σχόλια:

  1. Κοίτα τώρα πρωί πρωί τι φωτογραφίες μου βάζεις να βλέπω!!! Ώστε κοινωνική συμμετοχή και ροσμπίφ πάνε μαζί ε;;χαχαχαχα
    Απολαυστική η κα Φρόσω μας!!!
    Καλή σου μέρα Μαράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν φταίω εγώ Αννούλα μου. Η κυρία Φρόσω που ανοίγει την πόρτα σε Κούληδες ;-)
      Πολύ σ' ευχαριστεί για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  2. Καλά, το ροσμπίφ μ' έστειλε!!!
    Απολαυστική ανάρτηση με την κ. Φρόσω και τον Κούλη, δεν το συζητώ! Τη χάρηκα και γέλασα μέχρι δακρύων, Μαράκι μου!!!
    Σε φιλώ γλυκά, καλή σου μέρα
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ μ' ένα ροσμπίφ, κλαίω μέχρι δακρύων Μαρίνα μου.
      Να'σαι καλά και καλό σου βραδάκι!

      Διαγραφή
  3. αχ αυτό το ντάντι... εμένα αυτούνο με ξέρανε..... το αγόρι ΧΡΥΣΟΣ.... μου φαίνετε φτυστός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτυστός και κατάπτυστος Ακράτ μου...
      Σ' ευχαριστώ για τη βόλτα σου!

      Διαγραφή
    2. Μετα συγχωρησεως....!!
      Τι εννοειτε;;;
      Που θα εμοιαζε το παιδι;;;
      Στο..Φουρναρη;;;
      η...

      Στον Μειμαρακη;;..!!

      Διαγραφή
  4. Και μόνο που καταντήσαμε να συζητάμε και να ανεβάζουμε τις μετοχές κλινικά ηλιθίων δείχνει σε τι τέλμα έχει πέσει ο λαός αυτής της χώρας.
    Κανελλάκι μου πέρα από το αριστοτεχνικό δέσιμο της δημιουργικής γραφής σου αρνούμαι να χαλάσω φαιά ουσία για ανθρώπους που κάποτε στα χωριά, τους είχαν για φάπες.
    Σε φιλώ γλυκά και εύχομαι δύναμη και κουράγιο σε όλους μας για ότι έρχεται στις ζωές μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το Λεβινάκι μας! Πολύ σε πεθύμησα να ξέρεις...
      Μετοχές δεν ανεβάζουμε, πρόσωπα δεν θίγουμε.
      Το κάνουν επάξια οι ίδιοι στους εαυτούς τους.
      Φιλιά γλυκά και μη χάνεσαι ε;

      Διαγραφή
  5. χαχαχαχα
    οικογενειακη υποθεση ενα πραγμα

    τι τραβαμε και εμεις....

    καλημερα και καλη εβδομαδα αγαπημενη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία μου το διάβασα δυο φορές
    κι ακόμα γελάω....!!!!!!!!!
    Ο επιθεωρησιακός λόγος σου πάει πολύ!!!!

    Καλά να είσαι κούκλα μου ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελένη μου!
      Καλό βράδυ και καλές εμπνεύσεις να έχεις ♥

      Διαγραφή
  7. Τι παιχνίδια παίζονται, ανάθεμα με κι αν ξέρω.. Που, ενώ τόσα χρόνια κοντεύουν να μας πεθάνουν όλους (και να ζει ο μπαμπάς ζόμπι, ο οποίος απροπό, ξαναβγήκε από το νοσοκομείο..ζωντανός!).. περιμένοντας όλοι την Ψηλή να βάλει υποψηφιότητα κι αντ' αυτής να εμφανίζεται ο Κούλης! Άσε που έχουν λέει διάσταση απόψεων και δεν στηρίζει η Ψηλή τον Κούλη... Δεν τα βρήκαν στα "δωράκια siemens" να υποθέσω...; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ψηλή μάλλον προωθεί τον υιό. Πού θα πάει; Θα τον δούμε κι αυτόν στο προσκήνιο κάποια στιγμή. Ψήνεται...
      Καλό βραδάκι Πέτρα!

      Διαγραφή
    2. Ο Υιος;;;
      Ειναι ΠΟΛΥ αξιοπρεπες ΠΑΙΝΤΙ...Που δεν εκτιθεται σε ψηφους..Των δυο ΕΒΡΩΝ..!!
      Εξ αλλου εχει απ ευθειας ΣΧΕΣΗ..με ΚΑΝΑΛΙΑ και ποταμια....
      Και θαλασσες..
      Και τους ιδιοκτητες αυτων...!!
      ΑΣΕ που ειναι..Θυμα τρομοκρατικης ενεργειας..!!

      Διαγραφή
  8. Βραβείο για Χρυση Κουλη σφαίρα ..... πολυ ζωντανό και δυστυχώς πολυ πραγματικό...
    Ποιος Μπαμπας ηταν;; Χρυσο παιδι, δεν λεω!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο πολύχρονος (μάλλον)... όρκο δεν παίρνω πάντως.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου!

      Διαγραφή
  9. Τάκα τάκα τάκα τα τάκα τάκα τάκα τα, καρδιά μου πως χτυπάς!!! Αχαχαχα!! Μαρία μου απολαυστική, καυστική και to the point όπως πάντα!! Ε ρε καρδιοχτύπι κι αυτός κι ο Αδωνης!! Θα τους την φάει ο μουστάκιας στην στροφή την καρεκλίτσα και τους βλέπουν τους δυο τους ντουετάκι με την Ευγενία μανέστρα ε, μαέστρα ήθελα να πω!! Με λίγωσε το ροσμπίφ!!
    Μάκια Μαράκι και πάμε ρυθμικά τάκα τάκα τάκα τατάκα τάκα τάκα τα, καρδιά μου πως χτυπάς!!!! ♫♪♫♪

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μουστάκιας - κλασσική αξία. Με τέτοιους αντιπάλους, η εκλογή του είναι μονόδρομος.
      Μαριλένα μου σιγοντάρω το ρεφρενάκι σου, που μου θυμίζει αξέχαστες ... χρυσές εποχές ;-)

      Διαγραφή
  10. Μπράβο στον Κούλη τον "μάγκα"...!
    Μαράκι μου, απολαυστική όπως πάντα!

    Πολλά φιλιά και Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Τσουρόμαγκας" είναι μόνο ένας. Ο "Ναούμ' "..
      Καλό μήνα και πολλά φιλιά Κατερινάκι μου!

      Διαγραφή
  11. Με το ευθυμογράφημά σου, Μαρία, υπαινίσσεσαι την απελπιστική κατάντια στο πολιτικό μας σύστημα. Να μη μπορεί ν’ αναδειχθεί μια στιβαρή προσωπικότητα ως επίδοξος αυριανός ηγέτης.
    Δεν ξέρω αν υπονοείς κάτι συγκεκριμένο με τα ύψιλον και ήτα,
    εμένα πάντως, μου θύμισες ένα ανέκδοτο πριν μερικές δεκαετίες:
    Κάποιος απευθύνθηκε σε έναν αποστάτη τού 1965:
    -βρε υπάνθρωπε!
    -εμένα είπες υπάνθρωπο;
    -ναι, με ήτα, ΗΠΑνθρωπο!
    -α! νόμισα με ύψιλον…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απίθανο το ανέκδοτο Άρη!!! Δεν το ήξερα.
      Το δικό μου "ήτα" υπονοεί μόνο την "ήττα", αλλά και η δική σου εκδοχή του ταιριάζει απόλυτα!!!
      Εξαιρετικό σχόλιο, σ' ευχαριστώ πολύ Άρη!

      Διαγραφή
  12. Σωστά, παμφάγος πολιτικός!
    Κούλης για πάντα και ξερό ψωμί!!!
    Ιλαρότητα με "ι" ή "η";;;;
    Φιλιά, Μαράκι μου! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έλεγα "η", όπως "ηλιθιότητα"...
      Γλαύκη μου σ' ευχαριστώ πολύ για την επέκταση του λήμματος "Κούλης"
      Φιλιά πολλά :-)

      Διαγραφή
  13. Ευτυχώς που γράφεις με χιούμορ Μαρία μου και γελάσαμε , γιατί κατά τ΄άλλα δεν υπάρχει στάλα άρωμα ηγέτη σε κανέναν από δαύτους!!!Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κακό είναι ότι δεν υπάρχει στάλα φιλότιμου Νικόλ μου. Αυτό είναι το έλλειμμά μας.
      Από ψευτομαγκιές και μουστακαλήδες χορτάσαμε.
      Την αγάπη και τη σκέψη μου Νικόλ μου!
      Και χαίρομαι πολύ που είσαι κοντά μας...

      Διαγραφή
  14. Μαρία μου καλησπέρα σου..... χαχαχαχαχαχα... Άνετα ευθυμογράφημα σε οποιαδήποτε επαγγελματική στήλη κλασικής παλιάς εφημερίδας...... Να είσαι καλά για το απαστράπτον χιούμορ σου. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μόνο απαστράπτον στο παρόν "ευθυμογράφημα", είναι το ροσμπίφ Γιάννη μου...
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και καλό βραδάκι να έχεις!

      Διαγραφή
  15. Τρέχουν όλοι της ΝΟΥ- ΔΟΥ για το κοχλιάριον της αρχηγίας...

    βρε τα χάλια τους

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με πολύ καλή διάθεση... με εκπλήσσει η αναξιοπρέπεια και ο ξεπεσμός τους.
      Ιστορική παράταξη, που έμεινε ακέφαλη και ανίκανη να παίξει το ρόλο της αντιπολίτευσης, στην πιο κρίσιμη χρονικά και ιστορικά, στιγμή της χώρας. Μα δεν το βλέπουν πόσο γελοιοποιούνται άραγε;
      Σ' ευχαριστώ για την κατάθεση σου κ. Γαβριήλ!

      Διαγραφή
  16. Α Θα σας μαλώσω...Παιδί με ειδικές ανάγκες είναι...μην τον πειράζουμε!
    Μα τέτοιο μπαμπά!
    (αναρωτιέμαι έχει δουλέψει στη ζωή του;)

    φιλάκια καρδιάς♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα μπαούλο με ένσημα έχει παιδί μου το παιδί. Βαρέα-ανθυγιεινά. Βέεεεβαια...
      Άσε ρε Αριστέα. Αυτός δεν ... ντεκουπάρεται με τίποτα.
      Φιλάκια καρδιάς κι από μένα και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!!

      Διαγραφή
  17. Και σήμερα ένιωθα πολύ down..
    Πέρασα όμως από εδώ και χαμογέλασαν τα χείλια μου.
    Μαρία μου η γραφή σου πληθωρική και ευρηματική
    κάθε φορά και περισσότερο.
    Και υπηρετείς τόσα πολλά είδη με τόσο μεγάλη επιδεξιότητα!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πουν κι αυτοί οι έρμοι οι υποψήφιοι Φλώρα μου;
      Ξέρεις τι αγωνίες και αδιέξοδα ζουν;;;
      Δράμα σου λέω...

      Διαγραφή
  18. Απολαυστικό!!!
    κανονική επηθεώρηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χαχαχαχα! εσύ παιδί μου, (Μαρία μου!) είσαι κομμένη- ραμμένη για μεταμνυμονιακή επιθεώρηση και για να σκάει "ενίοτε" και το χαμόγελο στο χειλάκι μας!
    Τώρα περιμένω να δω τα "γουρλωμένα" μάτια του Κούλη και το τσιτωμένο (από μπότοξ) προσωπάκι της "μικρής" αδελφής (?), όταν θα βγει "αρχηγός' το λεβεντόπαιδο με το πλούσιο μουστάκι!
    Χμ! κακιούλες;

    ΑΦιλάκια με πολύ τζιζ χιούμορ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη νομίζεις, ετοιμάζεται η νέα γενιά της οικογένειας Ντάλτον.
      Στεφανία μου, όσα μπότοξ κι αν κάνει, οι ρωγμές της ιστορίας της, δεν σπατουλάρονται με τίποτα.

      Διαγραφή
  20. Ααααααα δεν είναι μόνο ο Κούλης Κανελλακι μου τον αλλο που έτρεχε καταιδρωμενος τον είδες... τι να πω ένας κι ενας οι υποψηφιοι πως γραφεται κυρία Φροσω; για σκεψου να βγει ο Κουλης να ακουστει το ονομα.....φτου..φτου πλακα- πλακα αθάνατος ειναι ο ντάντης....και να αρχίσουν οι λιμοι και οι καταποντισμοι... βρε τι πάθαμεεεεε!!! ευτυχώς το χιούμορ σου καθε φορα.. έρχεται οταν πρέπει και μας χαρίζει το χαμόγελο... να είσαι καλά Κανελλάκι μου ...γλυκό φιλακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ δεν τον είδα τον δρομέα τον Άδωνη, να τρέχει με το σκαρπίνι να κόψει το νήμα τελευταία στιγμή;
      Η καρδούλα μου το ξέρει τι αγωνίες τράβηξα τούτες τις μέρες...
      Ο ένας καλύτερος απ' τον άλλο. Δεν ξέρω ποιον να διαλέξω. Ευτυχώς που δεν χρειάζεται να ψηφίσω.
      Βρε καλά που δεν γράφτηκα στη νου-δου δε λες;
      Φιλάκι και γλυκιά καληνύχτα Ρουλάκι μου!

      Διαγραφή
  21. Κανελλάκι μου......με ξελίγωσες, άντε να βρώ ροσμπίφ βραδιάτικά με μισκοτίνι Νο 10 παρακαλώ, που μου άρέσει !!! Κάποτε δεν θα το σκεφτόμουνα , θα τηλεφωνούσα στην κυρία Τασία και με 12 ΕΥΡΩ θα έπαιρνα μία πλουσιοπάροχη μερίδα, φρεσκομαγειρεμένο ροσμπίφ με πασπαλισμένο μπόλικο κεφαλοτύρι και μυζήθρα στα μακαρόνια.....τι μου κάνεις τώρα...άντε για να το ξεπεράσω ξαναδιαβάζω το υπέροχο κείμενό σου και στο καπάκι διαβάζω και το ποίημα που μου έστειλε χθές η άλλη χαρισματική Μαρία.....ελπίζω να χωρέσει στο σχόλιο....
    Η ΝΟΥ-ΔΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ
    -----------------------------------------------------------------------------
    Τέσσερις νέοι της Νου-Δου ζητούν την Προεδρία
    και εμφανίζονται παντού σε κάθε ευκαιρία.
    Ο Μεϊμαράκης που πολλοί τον έχουν "σιγουράκι"
    μιλάει αργά και χαλαρά πίνοντας τσιπουράκι.

    Του επίτιμου ο μικρός ο γιός κομψά ενδεδυμένος
    για αρχηγός λέει αυτός πως είναι γεννημένος
    Του κόμματος εάν δοθούν σ' εκείνον τα ηνία
    θα διώξει γρήγορα απ΄αυτό την κάθε βασκανία.

    Ο τρίτος που προέρχεται απ' τη Θεσσαλονίκη
    ελπίζει οι νεώτεροι σ΄αυτόν να δώσουν νίκη.
    Τέταρτος είναι ο Αδωνις και καταϊδρωμένος
    που εκτός νυμφώνος κόντεψε να μείνει ο καϋμένος

    Αν εκλεγεί ,την έδρα της θα τη μετακομίσει
    και στα κανάλια της ΤΙ-ΒΙ θα την εγκαταστήσει.
    Ολοι οι υποψήφιοι, να εκλεγούν ζορίζονται
    θεωρούν το στόχο ιερό και πονηριές σκαρφίζονται

    Ετσι ο Κυριάκος το μπαμπά ευθύς τον προσεκάλεσε
    και μια βοήθεια στοργική να δώσει παρακάλεσε.
    Σαν τ'ακουσε ο Επίτιμος, πολύ συγκινημένος
    για να συνδράμει το παιδί προσήλθε εσπευσμένως.

    "Νίκη θα δώσω σκέφτηκε στο γιό μου κ' ευτυχία
    αν ευχηθώ στους άλλους τρείς ¨"καλή επιτυχία"
    -------------------------------------------------------------------------------
    Μαρία Λιώτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τώρα μου κάνεις μεγάλη τιμή που ήρθες με τέτοιο δώρο στο σπίτι μου!
      Και δεν έχω ένα ροσμπίφ να σε φιλέψω Κλαυδία μου.
      Ειλικρινά σ' ευχαριστώ για το υπέροχο ποίημα της φίλης μας Μαρίας, που διέπρεψε πάλι!
      Το αδικούμε βέβαια σε τούτη τη γωνιά που το βάλαμε...
      Να είσαι καλά Κλαυδία μου! Πολύ το χάρηκα αυτό το σχόλιο. Πάω να το ξαναδιαβάσω...

      Διαγραφή
    2. ΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ..!!
      Με πεθανατε ολοι σας...!!

      Λεω να παω..Να ψηφισω ΑΔΩΝΗ....!!
      Να...ΒΓΕΙ,να δω τι θα κανουνε...!!!

      Διαγραφή
  22. Το ότι θα ξημέρωνε η μέρα, η θα νύχτωνε η νύχτα που θα τρώγαμε και με τον Κούλη ομολογώ δεν το περίμενα...ελπίζω σε κάθε ήτα που φέρνει ήττα...όχι τη δική μας προς Θεού!
    Μα τώρα σοβαρά είναι αυτοί υποψήφιοι αρχηγοί κόμματος, ή σκέτα καρτούνς?
    Πάντως με σένα και για πρώτη και τελευταία φορά έδωσε ρέστα ακόμα κι ο Κούλης!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mαράκι μου άργησα γιατί "ξεπροΒόδιζα" τον κ. Κούλη...
      Αδικείς νομίζω τα καρτούνς. Μια χαρά χαρακτήρες είναι...
      Φιλιά πολλά Μαράκι μου και καλό σαββατοκύριακο να έχεις!

      Διαγραφή
  23. Κούλη, στην άκρη, πεινάμε!
    (Πείνασα, είναι κι η ώρα δύσκολη, ψέματα να πω;)

    Γεγονός είναι ότι βλέπω Κούλη σε οθόνη και κάνω scroll down. Σε έντυπο, γυρίζω σελίδα. (Την του-βου την έχω για εικαστικό δρώμενο, κι έτσι γλιτώνω το ζάπινγκ!) Κούλης - ξε-Κούλης, πάντως, απόψε απήλαυσα το κείμενο! (Πώς όχι, άλλωστε, αφού γεννήθηκε από την εξαιρετική και κοφτερή σου "πένα"; )

    (Άσχετο: "Δελφινάριο" το κόμμα, Σεφερλήδες οι υποψήφιοι...)

    Τα φιλιά και την καληνύχτα μου!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έδωσες ιδέα τώρα. Ροσμπίφ με "πένες" παίζει; Γιατί όχι; Θα πω στην κυρία Φρόσω να το δοκιμάσει.
      Ρουλάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ που έκανες την υπέρβασή σου και έφαγες μαζί μας;-)
      Φιλιά και καληνύχτες γλυκές!

      Διαγραφή
  24. ΠΟΛΛΑ σχολια αφησα..!!!
    Διοτι εδω..Αισθανομαι σαν το..Σπιτι μου...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ' έκανες "βούτυρο" μ' αυτό το σχόλιο...
      Μαχαίρη μας, πολύ σ' ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις!

      Διαγραφή
  25. Πάλι καλά Μαρία μου που τον είπες.....ντάντη!
    Εγώ την τελευταία φορά που ανέφερα το όνομα του το μετάνιωσα γιατί
    -βρήκα ποντικό στο κρεβάτι
    -πάτησα μια γριά και....σκατά σκύλου
    -γέμισε ψείρες το κεφάλι μου
    -μαράθηκαν τα λουλούδια μου
    -έπαθα ποδάγρα,ίκτερο,ιλαρά,μαγουλάδες,σύνδρομο Reye,λύσσα,μου βρήκαν διογκωμένο....... προστάτη και μετά δεν άντεξα και.....λιποθύμησα!
    Το νου σου λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς το "ντάντης", περιλαμβάνει όλες τις πιθανές εκδοχές...
      Μετά απ' τα παθήματά σου Χριστίνα μου, θα το σκεφτώ πολύ να ξαναγράψω για τον ιό της πολιτικής.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. Γειά σου Μαρία με τους έξυπνους διαλόγους!
    Πως καταφέρνεις και κάνεις την επικαιρότητα ευθυμογράφημα μόνο εσύ ξέρεις!
    Μήπως να δοκίμαζες καμιά επιθεώρηση??

    Φιλάκια πολλά
    για καλό ΣΒΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα καταφέρνουν κι αυτοί και κάνουν την πολιτική, επιθεώρηση (χειρίστου είδους).
      Να'σαι καλά και καλό σαββατοκύριακο να έχεις Ζουζού μου!

      Διαγραφή
  27. Άντε να βγει ο Κούλης να σταματήσει επιτέλους αυτή η οικογενειοκρατία στην Ελλάδα.
    Ως πότε δηλαδή θα πληρώνουμε τους ίδιους και τους ίδιους;;;
    Ως πότε ο (φτου κακά) μπαμπάς θα παραδίδει στο γιο του το τετράδιο με τα ονόματα/διευθύνσεις/τηλέφωνα των προβάτων που ακολουθούν μασόντας χόρτο;;;

    Κούλης: το νέο που έρχεται.
    Κούλης: εγγύηση ότι η χώρα αλλάζει και θα πάει μπροστά.
    Κούλης: επιλέξτε αυτόν που ποτέ δεν γνώρισε Χριστοφοράκους και Ζίμενς.
    Κούλης: δώστε δύναμη σε έναν άνθρωπο που ποτέ δεν τράφηκε από δημόσιο χρήμα.
    Κούλης: ψηφίστε αυτόν που δεν υπέγραψε κανένα μνημόνιο, δεν έκλεισε επιχείρηση, δεν απέλυσε εργαζόμενους
    Κούλης: νιώστε στο πετσί σας ότι πιο ηλίθιο θα μπορούσε ποτέ να βγει.

    Ψηφοφόρε: μόλις ξυπνήσεις σφύρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να του ευχηθεί ο φερόμενος ως πατέρας του, "Καλή επιτυχία παιδί μου! Η αρχηγία του κόμματος, να περάσει επιτέλους στα στιβαρά χέρια σου..."

      Καλό κουράγιο Πέτρο!

      Διαγραφή
  28. Να είσαι καλά, Μαρία μου. Με διασκέδασες λιγάκι, ύστερα από τόσες θλιβερές ειδήσεις που άκουγα όλη μέρα. Εκείνο το "είμαι παμφάγος πολιτικός εγώ και το απέδειξα", με έστειλε! χαχαχα!
    Καλή σου νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπέροχοι δομημένοι διάλογοι, με χιούμορ και με “λαϊκή” συμμετοχή το γέλιο μας!
    Μια ονειρική μετάβαση της... εκλογικής οχλοβοής σ’ ένα εκπληκτικό ευθυμογράφημα με αμίμητες περιγραφές και με αυτή την οξεία πέννα σου Μαρία μου, άλλη μια φορά μας ενθουσίασες!
    Πραγματικά είναι ένα ευεργετικό κείμενο που υπερασπίζεται την υγεία και το χαμόγελο μας, ενώ παράλληλα ξετυλίγει το χάλι τους! Μα είσαι μοναδική!
    Να είσαι καλά Μαράκι μου, να έχεις μια εκπληκτική εβδομάδα!
    Φιλιά πολλά με μια ζεστή αγκαλιά!:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.