Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Η Αριστέα στο Μαξίμου (Διαγωνισμός Γέλιου, made by Aristea & Co.)


Αγαπητή Άϊρις,

Με λένε Αντώνη Βενιζέλο και είμαι φανατικός αναγνώστης σου. Δεν σου έχω σχολιάσει ως τώρα λόγω έλλειψης χρόνου, αφού το επάγγελμά μου απαιτεί πολλές υπερωρίες και εξουθενωτικά ωράρια. Είμαι αρχι-μεσάζοντας μιας γερμανικής αλυσίδας που εμπορεύεται χώρες. Τις παίρνουμε όσο-όσο, τις ντεκουπάρουμε και τις πουλάμε ξανά στα διεθνή πρατήρια σαν καινούργιες. Δεν πετάμε τίποτα! Ακόμα και κάτι παλιά κούτσουρα που είχαμε στην πυλωτή για προσάναμμα, τα πέρασα μια στρώση πάουερ-ρέιτζερ και τα έκανα υπουργούς. Απίστευτος δεν είμαι;

Προχτές το βράδυ σε είδα στον ύπνο μου. Συνήθως βλέπω τον Θεό, αλλά προχτές είδα εσένα. Παντρευτήκαμε που λες και την πρώτη νύχτα του γάμου μας, με πήρες στο κυνήγι μ’ ένα ξύλο κοπής, ντεκουπαρισμένο με shabby chic, γιατί πριν ξαπλώσουμε στη νυφική παστάδα, σε ρώτησα αν έχεις πληρώσει τον ΕΝΦΙΑ. Έγινε της… φωτοσκίασης στην κρεβατοκάμαρα. Αφού μου έκανες το κεφάλι κρακελέ, με έβαλες να γράψω εκατό φορές με στένσιλ πάνω σε μια χαρτοπετσέτα: “Δεν θα ξανακόψω τις συντάξεις των ασφαλισμένων”. Με πήρε το ξημέρωμα να γράφω… Κι ύστερα ξύπνησα. Ωστόσο, μου άνοιξε την όρεξη το όνειρο και τηλεφώνησα στον Γκίκα και του είπα να μου στείλει μια μερίδα κοψίδια από συνταξιούχους. Απίστευτος δεν είμαι;

Χτες επικοινώνησε μαζί μου ο Θεός. Του είπα πως θέλω να ξεκινήσω εργασίες αναπαλαίωσης της Πολιτικής Άνοιξης, γιατί με τη Νέα Δημοκρατία δεν είδα χαΐρι και προκοπή. Μου σύστησε να καλέσω στο Μαξίμου έναν ειδικό στις πατίνες και στα ντεκουπάζ γιατί εμένα –λέει- δεν πιάνουν τα χέρια μου. Απίστευτος δεν είναι; “Τα δικά μου χέρια δεν πιάνουν;” του λέω. Που με το σούπερ-ντούπερ σφουγγαράκι μου (ελαφρώς νωπό), πέρασα με μαύρη ριπολίνη ολάκερη τη χώρα; Και τι ήταν για μένα; “A piece of cake” του είπα και τον τάπωσα. Πριν κλείσει το τηλέφωνο, μου είπε ότι θα μου στείλει μια “Μπλούζα-Ελικόπτερο”, γιατί θα τη χρειαστώ σύντομα. Τι αναιδής! Θα πω στον Γκίκα να του κόψει κανένα φόρο “Θεϊκής Περιουσίας”, για να μάθει να μου αντιμιλάει. Απίστευτος δεν είμαι;

Αγαπητή Άϊρις, καλού-κακού δεν έρχεσαι προς το Μαξίμου; Όχι ότι φοβάμαι τον Θεό, αλλά τον τελευταίο καιρό έχω κάτι διάρροιες και διαρροές στο σπίτι. Μου ξεφεύγουν αέρια, βουλευτές κι ένα παλιόπαιδο, ο Αλέξης, μου πετάει συνεχώς σπόντες πως αλλάζω τα φώτα στη χώρα και πως στο τέλος θα μείνω μπουκάλα. Κι επειδή θαυμάζω απεριόριστα (εκτός από μένα) κι εσένα, ήθελα να σε παρακαλέσω να βάλεις ένα χεράκι να διακοσμήσουμε τη μπουκάλα μου και να την κάνουμε καινούργια. Να της κολλήσουμε με ατλακόλ βουλευτές και ψηφοφόρους, να βάλουμε δαντελίτσες και τσαχπινιές, να κοτσάρουμε και τίποτα χαρτοπετσέτες με παροχές στις τρύπες των ταμείων, τάχαμου πως δεν είναι πτώχευση, αλλά πτύχωση του υφάσματος. Πως δεν φταίει –και καλά- που τα έκανα κ@@ο με τα πινέλα, αλλά πως ευθύνεται η φωτοσκίαση… Τι λες; Σ’ αφήνω να το σκεφτείς, δεν σε πιέζω. Αλλά ως την ερχόμενη Τρίτη το αργότερο, να είσαι εδώ. Θα σε περιμένω στο σπίτι μου, θα το βρεις εύκολα. Άμα ρωτήσεις πού συχνάζουν κάτι τεμπελχανάδες που ολημερίς ξύνονται και λύνουν σταυρόλεξα στα έδρανα, θα στο δείξουν. Πάρε τελάρα, πινέλα, τζελ, ρελιέφ, δαχτυλοπατίνες, ξύλα, σανίδια, δίσκους, τενεκέδες (τέτοιους, έχω πολλούς στο μαγαζί) και… το τσιμπιδάκι σου μην ξεχάσεις.

Πρώτα ο Θεός, θα την κάνουμε τη χώρα Αntonis Company @ ΣΙΑ (Η ΣΙΑ θα είσαι εσύ). Εγώ θα είμαι ο Αντώνης. Πανέξυπνος δεν είμαι;

Φιλάκια πολλά και σε περιμένω στο εργαστήριό μου.

Αντώνης

Υ.Γ. Έχω κι ελικόπτερο. Άμα θες, πάμε μια βόλτα...


Η προσωπική επιστολή του Αντώνη, πήρε μέρος στο Διαγωνισμό Γέλιου της Αριστέας. Μεταφέρω τις προσωπικές ευχαριστίες του υπογράφοντα, καθώς και εκτενές φωτογραφικό ρεπορτάζ απ' τα παρασκήνια. 









(Σημείωση: Το κείμενο και οι φωτογραφίες, αποτελούν προϊόν επινόησης με στόχο τη σάτιρα και σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.)




56 σχόλια:

  1. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! Ρε Μαρία, όσο είχα γελάσει με το κείμενο, τώρα με τις εικόνες ξεκαρδίστηκα λέμεεεεε! Αχαχαχα! Να είσαι καλά και πάντα τέτοια! Σας συγχαίρω και σας μερσώ μαντάμ! Ωρεντουβάρ :))

    Υ.Γ Δε μου λες, τον Πέτρο τι τον έχεις; Γιατί όπως φαίνεται, σε έκανε..."σαν τα (πανέμορφα!) μούτρα του (με τέτοιες γελοιογραφίες) :)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον Πέτρο τον έχω στην καρδιά μου...
      Ωρεντουβάρ Πετρουλίνι μου γλυκό!

      Διαγραφή
  2. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!
    Εντάξει δεν υπάρχεις respect!
    To λάτρεψα από την πρώτη στιγμή.
    Α ρε Αριστέα τελικά παντού είσαι!!
    Χαχαχαχαχα!!!
    Να σαι πάντα καλά Μαράκι μου να μας κάνεις να αισθανόμαστε!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κακό είναι ότι υπάρχει ο "ήρωας"... Δεν είναι φανταστικό πρόσωπο.
      Ελενάκι μου χαίρομαι που αφήσαμε στην άκρη τα ζόρια μας και χαμογελάσαμε για λίγο.
      Ας είναι καλά το Αριστάκι μας με τα κρακελέ του ;-)

      Διαγραφή
  3. τσακίστηκα...πού πάω να τους ...ξεστραβώσω;;;;;;;;;;;;;;

    Ε Λ Ι Ω Σ Α Α Α Α Α Α Α Α !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    και μπουαχαχαχαχαχααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

    όλα τα λεφτά οι φωτό!

    ΑΞΙΑ!
    ΣΛ Μαρία μου, ΣΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρθα κι από το σπίτι να απολαύσω!
      Σήμερα στης Πέτρας έκλαιγα και σε σένα σερνόμουν στα πατώματα από τα γέλια!
      Με λιώσατε κορίτσια μου!
      Με στείλατε!

      ΥΓ: η "φωτό μου" με τ μαλλί λυτό κι έμπροσθεν .... όνειρο... ( έτσι είμαι όταν λούζομαι κι όταν ντεκουπάρω αχαχαχαχαχαχαχα)

      Να'σαι καλά Μαράκι μου♥

      Διαγραφή
    2. Το κρακελέ στον τοίχο πίσω σου, το πρόσεξες;;;
      Σίγουρα δεν είσαι εσύ στη φωτό;

      Φιλάκι γλυκό κι ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ, ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ και πάλι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ, σου λέω!!!!
    Κείμενο και εικόνες το απογείωσαν το θέμα!!!!!!!!!!!!
    Είχες έμπνευση, παιδάκι μου!!!!!! Τελεία και παύλα.
    Μαρία μου, όλοι οι έπαινοι στα χεράκια σου!!!!!
    Κι άλλα σχόλια στης Αριστέας, γιατί βιάστηκα να τα γράψω πρώτα εκεί! Στον ναό του Μαξίμου!!!!! Χεχεχε!!!!

    Αριστέα, βάζεις φωτιές και δεν το ξέρεις... αχαχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ αν δεν ήταν τα ντεκουπάζ της Αριστέας, τίποτα δεν θα έγραφα.
      Γλαύκη μου γλυκιά, διάβασα τα σχόλια σου και στο "Μαξίμου" και σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου για όλα!

      Διαγραφή
  5. Το απολαύσαμε μία φορά το απολαμβάνουμε και δεύτερη! Είναι το κείμενο της μπλογκοπαρέας, όποιος δεν ξέρει την Αριστέα μας χάνει!!!!!

    Το πιστεύω πώς μόνο η Αριστέα μπορεί να μας σώσει. Τέτοιο τσαγανό ούτε οι 300 όλοι μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Αριστέα είναι αξία! Και άξια.
      Για τους 300 να μην εκφραστώ καλύτερα, γιατί θα χαλάσω την ωραία μας διάθεση...
      Χριστίνα μου σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  6. Χαχαχαχα!! Τέλειο!! Κείμενο και εικόνες τα σπάνε! Μπράβο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!
      Ελπίζω να συνεχίσει τα ντεκουπάζ της, για να'χουμε να γράφουμε :-)

      Διαγραφή
  7. Χαίρομαι διπλά Μαρία μου για σένα, επειδή εκτιμώ αφάνταστα το χιούμορ σου (όπως και εκατοντάδες άλλοι)
    και επίσης επειδή αλληλοψηφιστήκαμε!!!!!!!!! Η τιμή που μου έκανες μεγάλη!!!
    Να είσαι πάντα καλά, να μας χαρίζεις γέλιο!
    Το δε ρεπορτάζ, φο-βε-ρό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διασταυρώθηκαν οι ψηφοφορίες μας Ινώ μου!... Και όχι τυχαία.
      Η τιμή είναι μόνο δική μου.
      Σ' ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχο Μαρία μου,να'σαι καλά που μας χαρίζεις
    χαρούμενες στιγμές με το έξυπνο χιούμορ σου.

    Η υποσημείωση όλα τα λεφτά!!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατά βάθος, τον ευσεβή μου πόθο έγραψα. Να δω στη Βουλή ικανά και άξια άτομα, και τι στον κόσμο!!!
      Φιλιά πολλά κι από μένα Ζουζού μου!

      Διαγραφή
  9. Δεν φτάνει που το κείμενο ήταν απολαυστικότατο....
    το στόλισες και με τις φωτογραφίες που ήταν καταπληκτικές σαν το κείμενο!!!!
    Φιλάκια Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε... είπα να το κάνω σετάκι :-)
      Φλωρίτσα μου σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ!

      Διαγραφή
  10. Τέλειο!!! Τελικά με τις φωτογραφίες παίρνει άλλη διάσταση το θέμα!!! χαχαχαχαχα Μπράβο Μαρία!!!
    Κάνε την και πρωθυπουργό!!!! :))) Θα μας εξαφανίσει με εκείνο το ντεκουπαζ!!! χαχαχαχαχα
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ήταν στο χέρι μου, Πλανητάρχη θα την έκανα...
      Ελεάνα μου σ' ευχαριστώ πολύ που ήρθες στο Απάγκιο !

      Διαγραφή
  11. Mαρια μου καλησπερα!
    Μολις διαβασα και ειδα την αναρτηση και εχω λιωσει στο γελιο!
    Θα κατουρηθω λεμε!
    Εισαι απιθανη! Απολαυστικη! Μπραβο και στην Αριστεα που δημιουργει τετοιες εμπνευσεις με τα ταλεντα της!
    Συγχαρητηρια κοπελαρα μου!
    Φιλακια πολλα! Καλο βραδυ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ρε Κική.. Λατρεύω την ειλικρίνεια και την αυθεντικότητά σου!!!
      Να είσαι καλά κοριτσάρα μου!

      Διαγραφή
  12. Ο αρχιμεσάζων γερμανοτραφής,
    ντεκουπαρισμένος και κρακελατζής,
    κούτσουρα τριγύρω κάποιας πυλωτής,
    στενσιλογραμμένα παλαιάς κοπής,
    συνταξοκοψίδια, Ενφια-λωτές,
    Αλεξομπουκάλες, φωτοσκιαστές.

    Άγνωστες οι λέξεις, πώς να διαβαστεί,
    κόντεψε η γλώσσα να στραμπουλιχτεί,,
    όροι Αριστέας καλλιτεχνικοί,
    ήρθε η Μαρία, πένα φοβερή,
    γελιοθεραπείας κείμενο πυκνό.
    Άξιες βραβείου! μπράβο και στις δυο!

    ΥΓ. Αναγκαία η σημείωση κάτω από τις απίθανες φωτογραφίες. Επηρεασμένος από το κείμενο, παρά λίγο να μπερδευτώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαρία είσαι κ α τ α π λ η κ τι κ ή!!!
    Έλιωσα απ΄τα γέλια...τι πας και σκαρφίζεσαι!!!!
    Τιμή μεγάλη για το Αριστάκι μας!!
    Είσαι ταλέντο κι ακτινογραφείς χαρακτήρες!!!

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τιμή μεγάλη τα λόγια σου Ελένη μου!
      Να είσαι καλά και σ' ευχαριστώ για τη συντροφιά σου!...

      Διαγραφή
  14. Μαρία, είσαι άπαιχτη!!! Κι όταν μας κάνεις να γελάμε, κι όταν μας σπαράζεις την καρδιά κι όταν μας προβληματίζεις κι όταν μας θυμίζεις! Το κείμενο ευρηματικό και με τις φωτογραφίες απογειώθηκε! Και πάλι μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα απαραίτητα Σοφία μου, για να μη σκουριάζουν τα συναισθήματά μας...
      Σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου!

      Διαγραφή
  15. Ε δεν παιζεσαι!!! Πολυ ευστοχες ολες, ειδικα αυτη με την κοπελα που ειναι δηθεν η Αριστεα! Μπραβο Μαρια! Παντα με χιουμορ και παντα να διακρινεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή τη φωτογραφία τη λάτρεψα κι εγώ Χριστίνα μου!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  16. Δεν υπαρχεις λέμεεεεεε..!!!!! χιχ.χι.χι χι...μας έβαλες και στο μαξίμου.. μας αναβαθμισες λέμε... η ευρηματικότητα σου..στις λέξεις .. μεσα στα συννεφάκια ειναι το κατι άλλο .. μπραβο..μπραβο προσκυνώσε..!!!
    Κανελλάκι μου; πως τα γραφεις έτσι παιδι μου; είμαστε και μεγάλες γυναίκες πως να κρατηθούμε; που να τρεχουμε για πάνες;...χι..χι.χιχ. δεν παλεύεσαι .λεμε.. παρε τωρα πολλα πολλα γελαστα φιλακιαααααααα!! και η αφιέρωση μου ....!!
    Οταν γελάς σπέρνεις χαρά
    χαμόγελα θερίζεις
    γι αυτό ποτέ μην σταματάς
    το γέλιο να χαρίζεις!!!!!!! σε ευχαριστούμε...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παρακείμενα σου κάθε φορα με μαγευουν.. !!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Είσαι απίθανη Ρούλα μου! Χαχαχα... για πάνες ε;
      Ευχαριστώ σε για τις μαντινάδες σου, για τα σχόλια σου και την αγάπη σου!

      Διαγραφή
  17. Αχαχαχα!! Μαράκι είσαι απίστευτη!!!! Είναι που είναι τέλειο το κείμενο, με τις φωτό και τις λεζάντες απογείωσες την ανάρτηση!!! είσαι απίστευτη!!! Εγινε του ντεκουπάζ στη Βουλή!!! Αχαχαχα!! Να σαι καλά Μαρία μου!! συγχαρητήρια για την διάκρισή σου και το εκπληκτικό σου κείμενο!! Λατρεύω το χιούμορ σου!!!
    Αριστέα ο λαός απαιτεί κρακελέ στην Βουλή!!! Δώσε και σώσε!!!
    Φιλάρες κοπέλα μου!! Καλό σ-κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ έτσι και κατέβαινε υποψήφια θα έσκιζε!
      Μήπως να την ψήσουμε;
      Μαριλένα μου σ' ευχαριστώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  18. Συγνώμη που θα σου το πω αλλά δεν φταίω ο δόλιος
    εχάθηκα τα μπέρδεψα και τα ‘χω κάνει κ….
    Μου βγήκε πια το όνομα, μου βγήκε και το μάτι
    που πήγα και εψήφισα έναν παλιογαλάτη

    Έκανα λάθος Μάρω μου καλό μου Κανελλάκι
    με μπέρδεψε ο μπάσταρδος μ’ ένα μικρό παιζάκι
    το ζήλεψα, το λάτρεψα που μίλαγε παράφωνα…
    Δεν έτρωγα καλύτερα ένα μαγκάλι κάρβουνα;

    Πάνε αυτά, τελειώσανε, πάμε τώρα για άλλα
    και δεν ξαναχαρίζομαι σε μια παλιοκ…
    Επέταξα την ψήφο μου εγώ που ήμουν μάγκας
    και τώρα συλλογίζομαι τι έκανα ο μ….

    κλαψ!


    ΥΓ:
    Που τα ‘μαθες εσύ αυτά με τις φωτογραφίες
    και τα ρεμάλια έχωσες σε φωτο-ιστορίες;
    Αφού με τις διηγήσεις σου ξέρεις πώς να μας λιώσεις
    κι άλλα ταλέντα βάλθηκες σ’ όλους να ξεδιπλώσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί που έμαθες κι εσύ να σκαρώνεις στίχους και να μας ξετρελαίνεις με τις ρίμες σου...
      Και παρεμπιπτόντως, λατρεύω να διαβάζω τους διαλόγους σας με τον αρχηγό.
      Πέτρο μου είσαι μάστορας του λόγου και σ' ευχαριστώ πολύ για το έμμετρο σχόλιο!
      Είσαι απίστευτος!...

      Διαγραφή
  19. ααααααχαχαχαχαα! Συγχαρητήρια Μαράκι μου!!! Εμπνευσμένο και μοναδικό όπως όλα σου τα κείμενα!
    Πέθανα με το ...τσιμπιδάκι...!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα το τσιμπιδάκι θα ξέχναγα;
      Χωρίς αυτό η Αριστέα δεν πάει πουθενά.
      Σ' ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι μου γλυκό!!!

      Διαγραφή
  20. Αντε να μην πιστεψω στον Αϊ-Βασιλη
    αλλα και το
    "δεν ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα"????
    ε???
    ε???
    too much...

    αϊ βρε Αριστεα..ριζοχαρτιασε τους ολους(η αποτεφρωση ειναι δικη μου υποθεση)
    και παμε Απανεμια....
    αϊντε....

    Σαγαπακι....δωσε δωσεεεεε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ανταποκριθώ κι εγώ στην αποτέφρωση;
      Το σπίρτο μόνο ν' ανάψω και τα υπόλοιπα τ' αφήνω στη διακριτική σου ευχέρεια...
      Απάνεμα φιλιά Σαγαπάκι μου!

      Διαγραφή
  21. Μαρία,τελικά και το πολύ καλό χιουμοριστικό κείμενο θέλει τον μάστορα του……sorry την εικόνα του.
    Κοίτα τι όμορφο που έγινε.Κουκλάκι αληθινό.
    Τα συγχαρητήρια μου και πάντα τέτοια
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταφέρω τις ευχαριστίες του κουκλακίου (ελπίζω μόνο να μην αναφέρεσαι στον Αντώνη...)
      Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ Χριστινάκι μου!

      Διαγραφή
  22. Πολύ γέλασα!
    Τι ιστορία σκαρφίστηκες πάλι...χαχα!
    Να είσαι καλά Μαράκι να ανακατεύεις το χιούμορ με την πραγματικότητα μπας και τη βγάλουμε με "σώας τας φρένας"!
    Συγχαρητήρια!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού τη βγάλαμε ως εδώ, δεν μας φοβάμαι Μαράκι μου.
      Σ' ευχαριστώ πολύ και καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

      Διαγραφή
  23. Πραγματικά εμπνευσμένο, Μαρία, και με πολύ χούμορ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ευάγγελε!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου!

      Διαγραφή
  24. Kανελάκι μου υπέροχο , μοναδικό, άπαιχτο !!!! Το κείμενό σου ευφυές με τη σωστή δόση του ευρηματικού και ιδιαίτερου χιούμορ σου , διανθισμένο αριστουργηματικά με τους όρους του ντεκουπάζ με.......ξετρέλανε !!! Κι ΄επειτα ήρθα εδώ να απολαύσω το ολοκληρωμένο θαύμα του φωτορεπορτάζ σου που με αποτελείωσε !!!Που τα βρήκες όλα αυτά, πως τα ταίριαξες, πόσο εύστοχα και επιδέξια τα συνδύασες, μοναδική Μαρία μου...!!! Εκείνες τις χαρτοπετσέτες με τα ελικοπτεράκια.....που τις ανακάλυψες;;;;;Γελώ και χαμογελώ για να μην μπήξω τις φωνές....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω βάσιμες πληροφορίες, ότι τα ελικοπτεράκια θα φορεθούν πολύ φέτος ;-)
      Σ' ευχαριστώ πολύ Κλαυδία μου!
      Να χαμογελάς...

      Διαγραφή
  25. Χμ! Και εδώ καθυστερημένη... είχα όμως δει στης "πρωταγωνίστριας" μας πως είχες πάρει (πάλι και αλίμονο!) το πρώτο βραβείο και σήμερα αποφάσισα να το απολαύσω με την ησυχία μου και όχι μόνο γέλασα με τη καρδιά μου, αλλά βρήκα και το "φωτογραφικό" σου υλικό εξαιρετικό, χίλια μπράβο σου αξίζουν!!!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά μ' ένα τεράστιο χαμόγελο! :))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!...
      Αν καταφέρνουμε να γελάμε έστω και για λίγο, σημαίνει πως οι μυς μας δουλεύουν ακόμα... Σχηματίζουν χαμόγελα και μας ενώνουν σε μικρούς πυρήνες φιλίας.
      Αλήθεια, για το χαμόγελο πότε θα γράψεις κάτι;
      Εκτός κι αν το έχεις κάνει ήδη και το έχασα...
      Στεφανία μου γλυκιά, σ' ευχαριστώ πολύ και καλό βραδάκι να έχεις!

      Διαγραφή
  26. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. χαχχααχαχαχαχαχαχαχ!!!! Εντάξει... δεν υπάρχεις!!! ψοφησα στα γελια!Και η συνέχεια με τις εικονες ολα τα λεφτα!!! τα θερμά μου συγχαρητηρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.